امنیت ملی ایران به مثابه اثر انگشت شش قدرت جهانی


امنیت ملی ایران به مثابه اثر انگشت شش قدرت جهانی
در ایران امنیت ملی معادل مصونیت مفاسد بازجویان اکبر و بازجویان اطرافیان فکری نزدیک به اکبر فرض و تعیین گردیده و در نظر گرفته شده است.
اتفاقا خانم نرگس محمدی هم گفته بود مفاسد اقتصادی کلان مملکت هم شامل امر به معروف و نهی از منکر می شود و آنهمه بسیجی و آمر به معروف و ناهی از منکر که ما در کشور داریم باید در آن زمینه ها هم فعال شوند.
افرادی همچون نرگس محمدی امروز در زندان هستند و دوستانشان تحدید می شوند که حمایتشان از ایشان حتی موجب بدتر شدن وضعش نیز خواهد شد. در مورد .... نیز مواردی دیده ام اما جرات ندارم چیزی بگویم که وضعشان بدتر نشود. در مورد .... و صدها سرکوب شده دیگر نیز چیزی نمی گویم تا وضع ایشان بدتر نشود. اطرافیان نزدیک به خامنه ای مصون هستند و پیشرفت می کنند و مثل اکبر در جا نمی زنند.
من حامی حقوق بشر در ایران نیستم. من فقط ناظر حقوق بشر در ایران هستم.
فقط یک چیز را روشن بگویم:
من شش قدرت جهانی (کشورهای 5+1) را در مورد اوضاع امروز ایران (مثلا پوچ بودن نمایشگاه کتاب تهران) می دانم.
و اینکه
من مسوولیت گزینه های غیر نظامی در مورد جمهوری اسلامی ایران را نمی پذیرم و
هیچ بدیلی واقعی بجای گزینه نظامی برای علاج بیماری های داخلی ایران مشاهده نمی کنم.

علی اکبر ابراهیمی
اردیبهشت 1394
ماه مه 2015
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است