دنیا از پنج بزرگتر است


مجموعه بیانیه های یازدهمین سالروز آمدن اکبر

این پست در ماههای آینده تکمیل و بروز رسانی خواهد شد.



بیانیه ۲۴ می ۲۰۲۰ اکبر

بیانیه اکبر در مقابل دفتر تهران سازمان ملل

امروز ۴ خرداد ۱۳۹۹ و ۲۴ می ۲۰۲۰ یازدهمین سالگرد آمدن من به ایران است.
کشورهای ۵+۱ نه برای مهاجرتم از ایران و نه برای در ایران بودنم هیچ کار مثبتی برای من انجام ندادند.
آنها وقتی خواستند فعالیتهای اتمی ایران را متوقف کنند، به سادگی و حتی بدون شلیک یک گلوله این کار را انجام دادند.
اما من وقتی گفتم دنیا از پنج بزرگتر است، بازداشت شدم به تیمارستان منتقل شدم با خوردن قرصهایی زیاد، تعادل مورد نیازم را از دست دادم، به موقع از تیمارستان مرخص نشدم که بتوانم در محل کسب و کارم کارت بزنم و از حقوق اتوماتیک ماه اول سال کاری در ایران برخوردار شوم و حتی شغلم در آن شرکت بزرگ را نیز از دست دادم و در شرکت بزرگ بعدی نیز بخاطر سوسابقه قضایی، پذیرشم ابطال شد.
چرا وضع ۵+۱ در ایران، اینقدر از وضع خود من بهتر است؟
من از کشورهای ۵+۱ می خواهم به وظایف خودشان برمبنای
"مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر "
عمل کنند.
دست کم تا سطح اسپانسر فعالیتهای علمی اکبر شدن و تاسیس سازمان موازی سازمان ملل و شعبه هایش در سراسر جهان از طرف اکبر
و همچنین اسپانسر فیلم اکبر _با عنوان سروش که فیلمنامه اش را اخیرا ارایه کرده ام_ شدن برای آماده سازی افکار عمومی جهان جهت پذیرش اکبر بعنوان یک شخصیت کاریزماتیک در راس سازمان موازی سازمان ملل.
همچنین برخورد قضایی با محمد نوری زاد، نسرین ستوده و دیگران، ماهیت مسوولان جمهوری اسلامی طی دهها سال را مشخص ساخته است
و من خواهان واگذاری امکان لازم به اکبر برای تنبیه و تادیب مشفقانه سران جمهوری اسلامی و آزادسازی نیروهای مسلح ایران که سرورانم هستند از شر ناآزمودگی و خودکامگی آن حاکمان و سر و سامان دادن به اوضاع سیاسی و حاکمیتی ایران معاصر با هدف ارایه شدن خدمات دولتی بهتر به ملت ایران و بهتر پی گیری و تامین شدن منافع ملی ایران هستم.
همچنین زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران باید زودتر آزاد شوند. جرم ایشان تلاش برای ترسیم اهدافی بهتر برای کشورشان بوده است.

دنیا از پنج بزرگتر است،
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹
۲۴ می ۲۰۲۰
مقابل دفتر سازمان ملل در بلوار شهرزاد تهران
(کانون فرضی ۵+۱ در تهران که محل تحصن غیر حضوری اکبر در تهران است.)

من هرگونه پیام لازم را ارسال و هرگونه اقدام ممکن را انجام داده ام.
من منتظر پاسخگو شدن کشورهای ۵+۱ هستم.
من توانایی پذیرش بازداشت و ضربه های مالی و غیرمالی جدید را ندارم و در صورت مواجه شدن با شعبده بازی هایی از این دست، گزینه خودکشی را مدنظر قرار خواهم داد. کشورهای ۵+۱ را قاتل خودم می شناسم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است