من اسپانسر می خواهم و یا دست کم یک شغل


دولت ایران باید اسپانسر اکبر شود
و یا یک شغل به اکبر بدهد.

شما با چه حقی در پاسخ جمله
"دنیا از پنج بزرگتر است"،
مرا به بازداشت و تیمارستان فرستادید؟

و هر چه به شما یادآوری و تاکید کردم که برج یک من یک حقوق اتوماتیک دارم
چرا تا پایان فروردین مرا ترخیص نکردید
تا من نه تنها حقوق ماه
که حتی شغلم را نیز از دست بدهم!؟

امروز چرا مرا با آن سو سابقه های سیاسی در فضای کسب و کار ایران تنها رها کرده و از من حمایت نمی کنید؟
من سناریویم را نوشته ام و سناریو آماده یافتن اسپانسر است،
پولهای شما کجاست تا با دریافتش مصونیت همه جانبه سناریویم تا مرحله اکران تضمین شود؟
کشور من به حکومت شماها نیازی ندارد، نهادهای قدرت را ترک و زندانیان سیاسی و عقیدتی را آزاد کنید.

علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
تهران.




Dear UN,
Pleade sponsor me
Or
Give me a job.


Thank you
Aliakbar ebrahimi,
10 may 2020
Tehran.


Uniquereferencepilot.wordpress.com
Idealworldstudy@yahoo.com
Instagaram
Centurygenius
09383192160

Whatsapp number:
0921 859 3689

And 2 other daily weblog:

CenturygeniusDATblogspotDATcom
EbrahiminetworkDATblogspotDATcom

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است