به من یک شغل بدهید


من به سازمان موازی سازمان ملل اندیشیده ام،
آیا برای یک نابغه نان نیست و من باید از اولین قربانیان و متحصنان روزگار قحطی باشم؟!
عدالت نیست کشورهای ۵+۱ زنده و شنگول هستند اما من گرسنه و بی آبرو باشم.
رژیم حاکم بر کشور خودم نیز بسیار ثروتمند و دولتمند است.

من استعداد کار کردن در یونسکو، صلیب سرخ، شرکتهای بتنی سپاه، پژوهشگاههای آی تی سی کشور، نهادهای فرهنگی و هنری دولتی کشور
و خیلی جاهای دیگر را دارم.

لطفا همینک که من جیبم خالی است
یک شغل به من بدهید
و یا سوئ سابقه من را از سیستم اطلاعاتی کشور پاک کرده و نتیجه استعلام کارفرمایانم در بخش خصوصی را فورا تغییر دهید.
و یا مرا اعدام کنید.

هر حد وسطی برای من شکنجه ای نامتناسب و خارج از حد توان، طاقت و ظرفیت من است.

همینک لطفا اقدام شود.


علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۷ می ۲۰۲۰
دفتر اصلی سازمان ملل
در بلوار شهرزاد تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است