مسئله 5+1 و نه مسئله ایران و یرانی و نه مسئله وطن و هموطن

روز نکبت استبداد دینی را مسئله 5+1 می دانم و نه مسئله ایران و ایرانی.
روز نکبت استبداد دینی در اصل، مسئله 5+1 است.
اگر درآن سالها و روزها من از سپاه پولدارتر، مسلح تر و سازمان یافته تر بودم،
در چند روز پس از عاشورای 88 بخشی از مردم مظلوم و معصوم ایران که حامی تداوم رژیم اعلام شدند به خیابان نمی آمدند تا آشی که سپاه برایشان پخته بود را بخورند.
آنها می توانستند میهمان آش اکبر باشند. اما من آشی نداشتم که به ایشان بدهم. نه شغلی برای جوانانشان داشتم، نه وامی، نه جیره ای، نه یارانه ای که به ایشان بدهم، نه پول نفتی، نه اسکله ویژه ای در مرزها، نه رانتی و .... .
اما باید می داشتم و می توانستم. کشورهای 5+1 بعنوان مسوولان اصلی و شماره یک آن نداشتنها و نتوانستنهای اکبر باید هزینه وقوع روز نکبت استبداد دینی در تاریخ معاصر ایران را بپذیرند تا فشار آسیبها و خساراتش را حس کنند و در جهت پاک شدن و محو آن عنوان شوم (9 دی) از تاریخ ملت هیچکاره و بی گناه ایران گام بردارند.
آن کشورها با دشمنان سیاسی اکبر در ایران معامله کرده اند (نه فقط برجام که همه معاملاتشان). و من بخاطر ملاحظه ثبات و امنیت ایران، دیگر جنگ قابل توجهی با آن رژیم حاکم بر ایران ندارم. اما با شش ابرقدرت که آن رژیم را طی سالهای اخیر به رسمیت شناخته و تثبیت کردند و از تداوم بقایش نفع بردند جنگ دارم و خواهان غرامت از ایشان برای جهان اکبر (یا همان برای زندگی اکبر و کمی هم برای سازمان اکبر) هستم تا موفق شوم پیش از مرگم به خواست ناامنی و بی ثباتی برای شش ابرقدرت ذکر شده در این سند پایان دهم.
من دارم می میرم و از دست می روم. و هرچقدر که طی سالهای اخیر شباهت من به یک آدم زنده کمتر شده است، توانم برای بخشیدن اعضای 5+1 و متقاعد کردن خودم به عدم مخالفت با امنیت و ثبات ایشان کمتر می شود و در صورت موافقتم نیز آن موافقت بی اعتبار تر می گردد.
وقتی که کشورهای 5+1 در قبال مرگ آرش صادقی، هدی صابر، هاله صحابی و در قبال اعتصاب غذای عبدالله مومنی و دوستانشان بی تفاوتی نشان دادند، امنیت شهروندان و اتباع آن کشورها چه اهمیتی باید برای من داشته باشد؟! امنیت و ثبات داشته باشند یا نداشته باشند و بخواهند و یا نخواهند به خودشان مربوط است. من فقط غرامتم را می خواهم. غرامت اکبر در جوانی اکبر به درد اکبر می خورد و قبل از مرگش نیز کمی به دردش می خورد. بعد از مرگ اکبر آسانتر می توانند تعریف غرامت اکبر را تحریف کنند.
تحریف تعریف غرامت اکبر برای 5+1 نفع دارد و آنها از همین روی ضعف را بر من تحمیل کرده اند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است