ترکیه مسوول پاسخگو نبودن خودش به اکبر است

شاید
سیستم قضایی و پلیسی جمهوری اسلامی
با الاف کردن من و عدم پاسخگویی سریع به شکایتم بابت آن کلاهبرداری اینترنتی پانصد دلاری،
می خواهد
"من طی هفته ها و یا ماههای آینده به سفارت ترکیه در تهران حمله انتحاری کنم"
تا برخی اهداف خود از جمله بازداشت کم هزینه اکبر با یک شعار غیر مرتبط را پی گیری کند.

حتی اقدامات کمتر و حداقلی من در آن محل
_مثلا در حد حضور صرف_
نیز ممکن است تبعات سنگینی برای من و همچنین کمی تبعات نیز برای ترکیه داشته باشد.

من ضمن قدر دانی مجدد بابت میزبانی و کمکهای ترکیه نسبت به خودم بین سالهای 2005 تا 2009
صمیمانه و بطور احترام آمیز از ترکیه می خواهم
"وضع حقوقی من در مورد حق سفرم به ترکیه از دیدگاه سیستم قضایی ترکیه"
را به من ابلاغ فرماید
تا این یک فتنه مشخص جمهوری اسلامی که در این سند ذکر شد، بطور قطعی خنثی گردد و از بین برود.

من نمی توانم در تماس تلفنی و یا دیدار با کارمندان سفارت ترکیه در تهران حرفهای تهدید آمیز بزنم و تحت هر شرایطی که پیش بیاید نمی توانم از چهارچوبهای ادب و احترام خارج شوم. مشکلی که در مورد حق سفر من به ترکیه پیش آمده استثنایی و غیر عادی است. سیستم اطلاعاتی ترکیه که از موضوعات غیرعادی کاملا بی ارتباط و دور نیست خودش باید اهمیت موضوع را درک کند و بطور موازی دست به اقدام بزند و از سفارت ترکیه در تهران بخواهد که تصمیم و نظر رسمی سیستم قضایی ترکیه در مورد حق سفرم به ترکیه را به من ابلاغ فرماید تا من ترکیه را و دوست یا دشمن بودنش را و یا نه دوست و نه دشمن بودنش را بهتر بشناسم.
اگر ترکیه بواسطه سیستم قضایی اش بر ضد من تصمیم نگرفته باشد و بطور آگاهانه به من حمله نکرده باشد من چگونه می توانم ترکیه را در این روزهای سخت و سیاهش تنها بگذارم و به حال خودش رهایش کنم و بمنظور دعاگویی برای ترکیه به ترکیه سفر نکنم. به دوستان ترکیه ای ام چه بگویم؟ چه خواهم داشت که بگویم؟
و اگر سیستم قضایی ترکیه به من می گوید نیا، من اصلا با ترکیه و یا با سفارتش در تهران چه کار دارم که بخواهم وقتم را صرف ترکیه کنم؟
اگر تصمیمی بر ضد من گرفته ای لطفا جرات بیان رسمی آن را نیز داشته باش. من مرام جنده ها را در شان ترکیه نمی دانستم و عدم روشن شدن وضع حقوقی من و کشاندنم به مرز و برگرداندنم از مرز، مرام جنده ها بوده است. من هنوز هم مرام جنده ها را برای ترکیه نمی پسندم.

با آرزوی شانسهای خوب برای ترکیه
علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است