امنیت اعضای 5+1 باید به نفع جهان اکبر باشد نه به ضررش

امنیت اعضای 5+1 باید به نفع جهان اکبر باشد نه به ضررش
من در ساعات پیش رو با خطر بازداشت در ایران روبرویم.

شعار استراتژیکم:
قرار نیست امنیت شما جفتک پران برای من و به ضرر من باشد،
 من به امنیت کشورهای 5+1 اعتراض دارم و در مقابل امنیت آنها ایستاده ام.

خواست استراتژیکم:
قرار نیست فرزندان سبز این ملت مظلوم را بکشید،
آرش صادقی شان و آرش صادقی هایشان را همینک آزاد کنید.


تاکتیک حمله ام:
الف: قرار نیست جیبم را هم بزنید،
آن پانصد دلارم را بازگردانید.
ب: بنا دارم پس از چند دقیقه به زندگی عادی و به فضای کسب و کار برگردم،
البته چنانچه مورد حمله و بازداشت قرار نگیرم.

خواست، انگیزه و حس درونی ام:
نسبتا باالفعل شدن پتانسیل محبوبیت مردمی و مقبولیت اجتماعی شگفت انگیزی که از آن برخوردارم،
شایسته تر شدن برای آرای مردم در ایران، ترکیه و همه دیگر کشورهای جهان،
نه برای کاندید شدن در انتخاباتها بلکه
فعلا _و قبل از درخواستهای رسمی و منظم حداکثر اهالی جامعه_
فقط برای رضای خدا.
چنانچه خدایی وجود داشته باشد و یا خدایی که من در تئوری های اکبر تعریف و دعوتش کردم شکل گرفته و به اینک و اینجا نیز برسد،
و چنانچه خدا از من راضی و خشنود نیز باشد،
آن خدا هر چقدر هم که دیوانه باشد باز هم احتمالا از حرمت بندگی من نسبت به خودش دفاع خواهد کرد و از من مشورت شنوی خواهد داشت
و من کلمه را با رعایت اصول امانتداری به پیشگاهش خواهم برد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است