اصلاح طلبان سبز و اصلاح طلبان حکومتی

سبزهایی که بطور آشکار یا نهان با مقامات سیاسی و نظامی غربی رایزنی می کنند و خواستار بمباران ایران و حمله نظامی به ایران می شوند با اصلاح طلبان حکومتی هر دو, دو روی یک سکه اند. آنها جنبش سبز را "آلت" خودشان فرض کرده اند.
بیشتر تاکید اصلاح طلبان حکومتی هم آن است که بغیر از خودشان هیچ کارشناسی وجود ندارد و در رژیم اصلا کارشناسی وجود ندارد که برای اداره امور تدبیر کند و بدون اصلاح طلبان حکومتی که امام و رهبری را هم خیلی قبول دارند و خیلی با نمادهای نظام صمیمی هستند, انقلاب و نظام و کشور و ملت در خطرند!!!
اصلاح طلبان سبز صداقت دارند و هم برای از بین رفتن حقوق و منافع شخصی خودشان شکایتشان را بر رژیم متمرکز می کنند تا از ایران و مردم ایران طلبکار نباشند و هم پیگیر منافع و حقوق جنبش سبز هستند که به نفع ایران و مردم ایران بوده است و کمک به آن و حمایت از آن از افتخارات اصلاح طلبان بوده است.
اصلاح طلبان سبز هستند نه حکومتی. خاتمی, موسوی و کروبی نمونه ای از اصلاح طلبان سبز هستند. چونکه گفتمان و خط مشی جنبش سبز را مطرح کرده و پیگیری کرده اند
اگر حکومت به اصلاح طلبان هیچ امتیازی هم ندهد, اصلاح طلبان باز هم می توانند که خواستار مشارکت در انتخابات شوند. اما به شرط آنکه با حفظ هویت خودشان بیایند و مواضع جنبش سبز را مطرح کنند.
خود با هنر در مجلس هم دو سال پیش گفته بود که نظام, آمادگی پذیرش اپوزیسیون داخل کشور را دارد. مضمون گفته ایشان را نقل کردم. زمانش هم نمی دانم یک سال یا دو سال پیش بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است