خمینی به من گفته بود که قرار است در جهان نمونه باشیم

اولا من قبول ندارم که آدم بدی هستم و اگر آدم بدی هم باشم باید در جایگاه خودم و آنگونه که در شان من است بتوانم از خودم دفاع کنم و از نیروهای مسلح کشورم نیز برای دفاع از خود استفاده کنم.
دوما خمینی به من چیزهای دیگری گفته بود گفته بود که حکومت, خدا را مد نظر دارد و .... . فرض بگیریم که من بد باشم. بحث اصلا بد بودن یا خوب بودن من نیست. شما امانتداران قدرت بوده اید. با ثروتهای ملی و فرصتهای تاریخی این ملت و کشور چه کرده اید؟ به خدا و دیگر خوبان چه پاسخی دارید؟ اصلا کدام خدایی به شما اجازه داد که در مورد این کشور احساس مالکیت کنید؟ آن خدای شما خودش از کجا و یا از که مشروعیت گرفته؟ ساز و آواز و رقص شما هم فقط یکی از ساز و آواز و رقصها در فضای سیاسی ایران معاصر بود و حق داشت که از روزنامه خودش برخوردار باشد و خرج ایران شود نه آنکه ایران خرج آن شود.

اما گویا منافع شما در آن است که هیچ فرد یا گروه خوبی در ایران وجود نداشته بااشد تا شما هم مجبور نباشید به هیچکس پاسخگو باشید و اصل احساس مالکیتتان زیر سوال برود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است