آخرین اخطار ناتو و پنتاگون جهان اکبر به فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی ایران

من بجای سرداران و فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی ایران امروز و خودم به تنهایی در حال اجرای یک عملیات بومی بر ضد گارد ویژه علمی, فرهنگی, هنری, سیاسی, نظامی, امنیتی, اقتصادی, مالی و .... رژیم جمهوری اسلامی که در سرکوبهای سال 2009 نیز دست داشته اند هستم.
هدف عملیات, دستگیری, بازجویی, محاکمه و مجازات آن گارد ویژه و ایادی شان است.
و امروز به نمایندگی از ناتو و پنتاگون, یکبار دیگر سرداران و فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی کشورم ایران را به همراهی و حمایت از این عملیات فرا می خوانم.
من از فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی کشورم ایران می خواهم که بازداشتها و محاکمات فوق الذکر در اسرع وقت انجام شود.
من از فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی کشورم ایران می خواهم که آقای موسوی در اسرع وقت آزاد شود.
من از طرف ناتو و پنتاگون, سرداران و فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی کشورم ایران را تهدید می کنم که در صورت تعلل بیشتر در همراهی با اکبر برای اعمال اراده سیاسی اکبر بر ایران, در کنار گارد ویژه رژیم وقت ایران قرار گرفته و به زودی توسط ناتو, پنتاگون و نیروهای مسلح ایران مورد حمله واقع خواهند شد.

ضمنا فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی ایران می توانند هر یک بطور جداگانه به خ پانزده خرداد, بالاتر از درب اصلی بازار, چلوکبابی احسان بیایند و هر یک, پنجاه هزار تومان بابت موبایلم که در اثر غفلت و قصور ایشان در سر گردنه با زور, فریب و دروغ از من گرفته شده است بپردازند. در ناهار بازار وقت صحبت ندارم. اگر حرف هم می خواهند بزنند, ساعت پنج و نیم که تعطیل می شوم بیایند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است