جنبش سبز باید چه کار کند

مگر کاری که ما انجام دادیم اشتباه بود که حالا بخواهیم کار دیگری کنیم؟ ما کارمان را در خرداد ماه سال 88 انجام دادیم. خواستار نظامی دمکراتیک, قانونمند و شفاف شدیم. خواستیم نکته های مبهم نباشد, لانه های فساد در هیچ عرصه ای نباشد. کار همان بود. امروز هم باید همان دستاوردها حفظ شود و همان چشم انداز و نقاشی مطرح شود و توسعه یابد. همین سایتهایی همچون جرس را حفظ کنیم کار بزرگی انجام داده ایم.
همین که اجازه ندهیم در انتخابات پیش رو از جنبش سبز بعنوان بازیچه استفاده شود کار بزرگی انجام داده ایم.
همین که به شجونی ها اجازه ندهیم رفسنجانی را رهبر و نماد اصلی و رییس و صاحب امتیاز جنبش اعتراضی ایرانیان اعلام کنند, کار بزرگی انجام داده ایم.
همین که سید مرتضی نبوی را تجهیز و تقویت کنیم که اتاقهای فکر زیادی تاسیس کرده و مستعدینی را آموزش دهد و خودش را تکثیر کند که اگر یک وقت هلاک شد مغزش هم با خودش زیر خاک نرود کار بزرگی کرده ایم.
کارهایی را که در عرصه های نظری و کتبی انجام شد و بایگانی ها و آرشیوهایی که توسط اتاقهای فکر سبز در خارج از کشور شکل گرفت را نباید دست کم گرفت. مخصوصا بایگانی ها و آرشیوها را. اینها همه پازلهایی هستند که یک روزی به درد جامعه ما می خورند و همین امروز هم در حال به تصویر کشیدن جامعه مطلوب هستند.
راستی, مجاهد اقتصادی کیست؟
دهها آخوند را کشیده بود نشریه پنجره و این سوال را هم مطرح کرده بود. کار خدا را ببین. طنز شده اصلا. اینهمه سریال از گنج و دزدی و جنایت ساختند و کار خدا را ببین, مجاهد اقتصادی خودشان بودند. راستی, فرهاد فردین سپاهی کرجی که ده سال پیش مرا به کارهای عطیقه جاتی دعوت کرده بود و چونکه عنصر مطلوبی نبودم 25 هزار تومان قرضی را که از من گرفته بود مصادره کرد و تلفنی پرسید که آیا مدرک داری و می گفت که فرزندان رفسنجانی و خود ناطق نوری, جنتی و سران نظام در کار عطیقه جات دست دارند امروز کجاست؟ آیا راست است که متکی وزیر امور خارجه چیزی نداشته و وقتی که به دولت رفته چند تا کارخانه برای خودش در شمال
زده؟
پول ملت ایران کجاست؟
آقای اژه ای, آقای رفسنجانی, آقای خامنه ای, آقای جنتی, آقای مصباح و ...., شما که اهل افشاگری, جر زنی و خود و دیگران را پاره کردن بودید, چه شده این روزها لالمولی گرفته اید؟ چرا همین امروز و نه فردا شفاف سازی نمی کنید؟ پولها را دارید کجاها جاسازی می کنید؟
آیا منتظرید که من خودم با ارتش نظامی اکبر بیایم و به پشتیبانی آن ارتش, به همراه سپاه, بسیج و نیروهای مسلح ایران, شفاف سازی را از کوس و کونهای نوامیس و زن و بچه های گارد ویژه علمی, فرهنگی, هنری, سیاسی, نظامی, امنیتی, اقتصادی, مالی و .... رژیم جمهوری اسلامی آغاز کنم؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است