ایران امروز ملتم را از ایشان گرفتید, ایران فردایشان را از ایشان نگیرید

زندانیان سیاسی تحت ظلم قرار دارند و در حال تبدیل شدن به مستبدان فردا هستند و حق هم دارند. من نمی خواهم که کشور و ملتم به مشتی سیاسی مدیون و بدهکار باشند. هزینه ای که بر سبزها تحمیل شد ناجوانمردانه بود و ملت و کشور من از این بابت شرمگین و متاسف است.
هزینه فعالیت سیاسی را کاهش دهید. اگر هر آشغالی که خود را اسطوره می نامد از آزادی فعالیت سیاسی برخوردار بود, معلوم می شد که کدام افراد و گروهها در میان مردم چقدر طرفدار دارند و چقدر مطرودند. بالاخره یک روز باید امور به شعور خود مردم واگذار شود. پس از سی سال این نظام کجاست!!!
در اوین من دیدم که دندانها داشت از بین می رفت و حتی با پول خودشان هم به راحتی نمی توانستند دندانپزشک ببینند. یک دندانپزشک مجرب و مجهز مجانی بفرستید که همه دندانهای زندانیان را مجانی چکاپ کند. از بیت المال همین کشور این کار را بکنید. آن لوبیا و آبگوشت را به خورد ... لااله الا الله. در اوین خیلی چیزها را دیدم. آسیب ها را به حداقل برسانید. چونکه فردا پس فردا ایران و ملت ایران را بدهکار خواهند شناخت. همانهایی که باید از شما طلبکار باشند اما جراتش را با انواع شکنجه ها از ایشان گرفته اید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است