مردم از من خواسته اند


این روزهای آخر که به بهانه هایی همچون فروش لاک سفید غلط گیر در خیابانها با مردم ارتباط دارم و از انگیزه هایم برای مطرح کردن و توسعه ایده "مقابله به مثل نظامی, امنیتی و اطلاعاتی با کودتاچیان" برای آزادسازی نیروهای مسلح, که آخرین و تنها گزینه باقیمانده برای تغییر رژیم حکومتی در ایران است و من به سهم خودم آن را مطرح کرده ام و دیگر وظیفه ای برای مطرح کردن آن ندارم و اگر هم مطرح کنم لطف کرده ام می گویم, از من می خواهند که اول مواظب خودم باشم و به خودم و جوانی ام رحم کنم. وقتی می شنوند که شنبه عازم باکو هستم می گویند حتما برو. وقتی می گویم که مهاجرانی, خاتمی و موسوی را می پرستم, با ایمان و یقین می گویند که اگر تو می پرستی پس حتما خدا هستند. وقتی می گویم من فقط به سهم خودم موظف به بندگی خدا هستم و بیش از آن توهین به همه است می گویند تو فقط برو و به داد خودت برس, ما خودمان آن سه بزرگوار را می پرستیم. هر چه که می گویم پاسخی مشفقانه می شنوم. مرا بعنوان مشفق, عزیز و نورچشمی پذیرفته اند و اولین نگرانی شان از آن است که آسیبی به اکبر (ملقب به سردار مشفق) برسد.
ای توده های مردم ایران, متشکرم.
خواست اکثریت مطلق شما مبنی بر سرنگونی رژیم استبدادی جمهوری اسلامی را شنیدم و در عرصه های حساس و وسیع پیام شما بزرگواران را تکرار خواهم کرد.
همه ترسشان از آن است که من به مامور کنترل مرزی که احتمالا خواستار تفتیش وسایل من خواهد شد تودهنی بزنم و سفرم کنسل شود و مردم همین هفته آینده خواستار آشنایی بیشتر در مورد عملیات نظامی اکبر و انجام رفراندوم در مورد آن شوند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است