ترکیه چرا و به چه جراتی به خودش اجازه داد که اول از همه به احمدی نژاد تبریک بگوید؟


اگر من مجبور شوم به کشورهایی همچون آذربایجان و یا ارمنستان بروم و در آن کشورها با مشکلاتی مواجه شوم ترکیه مسوول است و من مجاز به هر آنچه که لازم بدانم در مورد ترکیه هستم. ضمنا اگر نتوانم در آنجاها ظرف سه روز و یا هفت روز که ویزایم مهلت دارد اقامت موقت بگیرم و در نتیجه به ایران دیپورت شوم نیز با سفارت خود آن کشورها کاری ندارم و اگر به چالش بکشم امنیت سفارت ترکیه در تهران را به چالش می کشم و اگر افشا کنم توان نظامی پوشالی ترکیه را افشا می کنم که برخوردها و حمله های احمقانه و مضحکی نسبت به من داشته است و .... البته من چنین تصمیمهایی ندارم و امیدووارم که سفر موفقیت آمیزی داشته باشم.
اگر من دو بار پول خاک نداشتم که بدهم, خوب از حکام و مقامهای مسوول کشورم همانقدر می گرفتید. اگر به مقایسه ایران با ترکیه ادامه دهید با عواقب بدی روبرو می شوید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است