هر معترض یک جایگزین برای خامنه ای است و حق شلیک کردن دارد

پاسخ به فرمانده کل سپاه, سردار محمد علی جعفری
جناب محمد علی جعفری, همانطور که شما و نوامیس و اجدادتان خود خیلی بهتر از من می دانید,
آقایان خامنه ای و رفسنجانی خودشان را صاحب و مالک مردم ایران و صاحب و مالک همه چیز مردم ایران و صاحب و مالک ایران و صاحب و مالک همه چیز ایران فرض کرده بودند.
من هم اینک و در همین ایران با شما و دیگر خائنانی که خودشان را به بی سوادی, کری و کوری زده اند و ایران را سپر خودشان می شناسند اتمام حجت می کنم و می گویم
تا زمانی که دار و دسته خامنه ای و رفسنجانی در ایران حاکم و در راس امور هستند, من خودم بجای خامنه ای و بعنوان یکی از بازماندگان کشته شدگان سال 88 صاحب و مالک مردم ایران و صاحب و مالک ایران هستم و هر تصمیمی را که لازم یا صلاح بدانم برای ایران اتخاذ می کنم.
و امروز هم که مرگ را برای ایران و ایرانیان بهتر از زندگی با ننگ می شناسم
تصمیم گرفته ام عملیات گسترده نظامی در ایران اجرا کنم و جان مستبدین بی شرم حاکم بر ایران را که متعلق به خودم است قبض کنم و پس بگیرم. و هر ساعتی که ارتشم در اختیارم قرار بگیرد حق دارم اقدام کنم. و اگر گروههای کماندویی کوچک هم به من بدهند باز هم جانم را در طبق اخلاص گذاشته ام و آماده فداکاری برای مردم بزرگ و بزرگوار ایران هستم. و آماده ام تا با فرماندهی گروههای کماندویی کوچک, از تجمعات اعتراض آمیز مردم ایران دفاع کنم و مزدوران بی شرف رژیم جمهوری اسلامی را بکشم و به درک واصل کنم.
امضا: ژنرال مشفق

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است