جایزه موقت برای چین و روسیه

مجوز روسیه و چین برای حمله اتمی به آمریکا

بدینوسیله و در این سند، مجوز حمله اتمی به آمریکا توسط روسیه و چین را صادر می کنم.
روسیه و چین اگر که جراتش را دارند و اگر که عرضه اش را دارند،‌از نظر من مجازند که به آمریکا حمله گسترده اتمی کنند.

این مجوز از آن روی صادر می شود که
روسیه و چین از بابت

معافیتی که دارم برای آمریکا تهیه و منتشر می کنم

دلشان نشکند و تحقیر نشوند
و از دست من مورد بی مهری
_و یا خدای ناکرده بی احترامی_
واقع نشوند
و از من دلگیر نشوند
و راهشان برای دوست داشتن اکبر و اطاعت و فرمانبرداری از اکبر سد نشود

و اگر فریاد خشمی چیزی دارند،
بر سر خود آمریکا بکشند و تخلیه عصبی شوند

و همچنان بتوانند در پیروزی مشترک، نهایی و اصلی
که همانا
پاسداشت حرمت و کرامت اکبر
و هماهنگی با اراده سیاسی اکبر است،
شریک و سهیم بمانند.

لازم به یاد آوری است که این مجوز تا قبل از حمایت صریح و رسمی آمریکا از من و متعهد شدنش به پاسخگو شدن در مقابل سند مارس ۲۰۱۹ اکبر و اقدامات لازم و کافی برای اجرای چنین تعهداتی
اعتبار دارد و پس از آن، بطور اتوماتیک و بدون نیاز به هرگونه اظهار نظر جدیدی از سوی من، بطور اتوماتیک کنسل، لغو و باطل خواهد شد.


علی اکبر ابراهیمی
یکی از رهبران شبکه ای جنبش سبز ملت ایران
که در مورد جواد ظریف نیز به نظر حسین رونقی ملکی و مجتبی واحدی تمکین کرد.
دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸
۲۶ آگوست ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است