تعیین تکلیف برای شورای عالی






تعیین تکلیف برای شورای عالی

شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱،
درود بر تو.

همانطور که اطلاع دارید، پس از تاریخ
سه شنبه ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۳ دی ۱۳۹۸
کشورهای ۵+۱ در دیدگاه من بطور اتوماتیک بعنوان کشورهای تروریستی شناخته می شوند.

من نمی خواهم و دوست ندارم که چنین شود.
اما آیا کشورهای ۵+۱ نمی خواهند کاری کنند که چنین نشود!؟ آیا من نباید هیچگونه سهم و حق و حقوق و منافعی از کشورهای ۵+۱ و در کشورهای ۵+۱ داشته باشم؟! آیا نفرت پراکنی بر علیه اکبر را ادامه خواهند داد و پایان نخواهند داد؟


من برای صبح روز شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۳۱ آگوست ۲۰۱۹
بلیط اتوبوس ترکیه (مرخصی اش را گرفته ام، هر وقت بلیط هم گیرم آمد نام شهر را نیز همینجا در نسخه ویرایش شده می نویسم.) را خریده ام و اگر مشکلی پیش نیاید، پس فردای آن روز به مقصد می رسم. یعنی دوشنبه.
بلیط برای استانبول خریده شد. حرکت شنبه ۹ شهریور ۳۱ آگوست.

سران کشورهای ۵+۱ باید ظرف کمتر از ده دقیقه پس از پیاده شدن من از اتوبوس به استقبال من بیایند
و به میزبانی ترکیه و سازمان ملل
با من تشکیل جلسه دهند.


من آماده ام دلیل یا دلایل تعلل و قصور وزرای امور خارجه آنها
برای فعال شدن و اقدام کردن
در مورد "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" را
از دهن خود آن سران بشنوم.


همچنین بجز موضوع اصلی دیدار که در بالا ذکر شد،
چنانچه ایشان تقاضای ویژه گفتگو با من در مورد امور مربوط به ایران را نیز داشته باشند، تقاضایشان برایم قابل بررسی خواهد بود.


چنانچه هیچیک از سران و یا حتی سفرای ۵+۱
به استقبالم نیایند،
من حق دارم همان ساعت به جستجوی بلیط بازگشت به ایران بپردازم و پس از تهیه پول بلیط، اقدام به خریدن بلیط و بازگشت به ایران کنم.

ضمنا کشورهای ۵+۱ باید دستورشان به دولت ترکیه
مبنی بر ممنوعیت ورود اکبر به خاک ترکیه را باطل کنند
تا دولت ترکیه نیز اجازه داشته باشد
چنین دستوری را از کامپیوترهای مرزی ترکیه حذف کند.
چرا که این قبیل فراپکنی های ۵+۱
نه برای من قابل پذیرش است و نه چیزی از وظایف و مسوولیتهای خود کشورهای ۵+۱ در مقابل اکبر کم می کند.

۵+۱ تا کی خواهند توانست اراده های شر خودشان را بوسیله نایبان از همه جا بی خبر خودشان مخفی کنند؟ بس است هر چه که پولها و طلاهای کدر را بار زدند و از ایران به نام ترکیه و یا به نام سازمان ملل خارج کردند.
یکی لازم است در مورد بقای خود کشورهای ۵+۱ بدلیل آنکه لیاقت ابرقدرتی و یکه تازی را نداشته اند تصمیم بگیرد،
آنوقت ایشان با واگذاری نیابت شرارتهایشان به خوبها،
برای خوبهایی همچون ترکیه و سازمان ملل
نقشه فنا می کشند؟!
عجیب است.
بودجه سازمان ملل را تهدید می کنند!؟ لوزان آنناشماسی می زارن وسط!؟ خودشون نونی که می خورند از کجاست؟

نقش دشمنی و خصومت خودشان بر علیه اکبر را خودشان و آشکارا برعهده بگیرید.
بوسیله پلیس مرزی بی گناه و از همه جا بی خبر ترکیه
بر علیه اکبر دست به عربده کشی، فحاشی و ضرب و شتم نزنند،
بوسیله سازمان ملل مرا سرکوب و نابود نکنند،
خودشان بیایند جلو، خط مشی و موضع خودشان را شفاف بیان کنند.
حرف حساب و جواب خود کشورهای ۵+۱ به مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر چیست؟
این را بگویند. دقیقا و بطور مشخص همین را بگویند.
با سپاس از بابت سرعت درک مطلب و اجرای دستور از سوی شورای عالی.




با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸
۲۹ آگوست ۲۰۱۹
تهران

















پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است