گزارش اکبر به شورای عالی

گزارش اکبر به شورای عالی

ساعتی پیش من با ممانعت کامپیوتر پلیس مرزی ترکیه مواجه شدم و سفرم به ترکیه کنسل شد.
اما این موضوع تاثیر زیادی در
اصل موضوعی که به کشورهای ۵+۱ مربوط می شود
ندارد.
یعنی من خواهان تشکیل جلسه با سران کشورهای ۵+۱ در مورد تعلل وزرای امور خارجه شان برای فعال شدن و اقدام بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر شده ام. اگر اراده ای در ۵+۱ برای انجام این کار وجود داشته باشد، این کار حتی ظرف چند روز آینده نیز قابل انجام است‌.
هر چند که ترکیه و سازمان ملل نخواستند و یا نتوانستند میزبان این سند (مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر) باشند،
اما این عدم اراده از سوی ترکیه و یا سازمان ملل، چیزی از وظایف و مسوولیتهای کشورهای ۵+۱ در مقابل این سند کم نمی کند.
به احتمال نزدیک به صد درصد، کشورهای ۵+۱ اصلا درخواستی از ترکیه و یا سازمان ملل برای میزبانی این جلسه نداشته اند.
اگر اراده تشکیل این جلسه در ۵+۱ بوجود آمد، می توانند به همان تهران بیایند. من وقت و انرژی لازم را حتما برای آن جلسه هزینه خواهم کرد.
توی یک پارکی چیزی و یا در دفتر سازمان ملل در تهران و یا در سفارت خود یکی از کشورهای ۵+۱ در تهران، در خدمتشان هستم.

با احترام.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است