ابلاغ تکلیف به شورای عالی

ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱
درود بر شما.

در مورد جنگ
و در مورد تاریخ حدود ۳۱ تیر ۹۸ که برای حمله نظامی تعیین کرده بودم،
با توجه به اینکه رسما به من مراجعه نشده و با من تماس گرفته نشده و فرماندهی نیروهای مقابل ایران به من واگذار نشده تا بتوانم دقیق جراحی کنم و با توجه به اینکه اهداف فشار حداکثری بر ایران کاملا منطبق و معطوف بر اهداف اکبر و چشم انداز اکبر از ایران و جهان نیست،
و با توجه به دیگر مسایلی که الآن در این تراکم کاری حضور ذهن ندارم که بگویم،

من آن تاریخ پیشنهادی و فرمان حمله و جنگ علیه ایران را همینک و همینجا لغو، کنسل و ابطال میکنم

و تا اطلاع ثانوی، فعلا تاریخ دقیق و مشخصی برای جنگ به نظرم نمی رسد
و طرفها خودشان هر چه که به نظرشان می رسد خودشان بروند همان را انجام دهند و مرا بیش از پیش به تمسخر نگیرند.

در اینجا یکبار دیگر نیز از اعمال فشار بر ایران که هر چند توسعه و پیشرفت ایران را تعلیق کرده اما اصلاحات سیاسی در ایران را تسریع بخشیده است مراتب سپاسگزاری خودم را ابراز می دارم.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸
۱۹ جولای ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است