گزارش اکبر به شورای عالی

گزارش اکبر به شورای عالی

تقصیر سازمان ملل و ترکیه در قبال اکبر چی بوده؟
ترکیه و سازمان ملل دارن چی کار می کنن!

سازمان ملل
خط مشی اش در قبال اکبر مسوولانه نبوده و چونکه چنین چیزی نشانه بدی برای سازمان ملل بوده، من جدا خواهشمندم سازمان ملل آپ تو دیت بشه.

ترکیه
طی ده سال اخیر و از همون روزهایی که من داشتم برای انتخابات به ایران برمی گشتم، اکبر رو انتخاب کرده و اجازه نداده که اکبر به درد خودش بسوزه. ترکیه با زور (حتی تا حد عربده کشی، فحاشی و ضرب و شتم) خودش رو به درد اول اکبر تبدیل کرده و خودش رو عشق اکبر نامیده.
و سپس من جدا علاقمند و کنجکاو شده ام که بدونم ترکیه در من چی دیده بوده و با من چی کار داشته که اینهمه ادا اطفار بره من در آورده!
آیا اصلا خاستگاه سیاست ویژه، استثنایی و عجیب ترکیه در قبال اکبر که صدمات غیر قابل جبرانی در این ده سال به اکبر زد، عشق و علاقه نبوده و دشمنی و فرعونیت بوده و ترکیه یک کشور شرور و شیطانی بوده؟
حتی اگر روزی برایم مشخص شود که خاستگاهش دشمنی و شرارت بوده، من دیگر وقت اضافه ای ندارم و نخواهم داشت که واکنشم را علیه ترکیه نشان دهم. واکنش علیه ۵+۱ بخاطر ستم های ترکیه و سازمان ملل، برای من نه یک تاکتیک بلکه یک استراتژی بوده است و دلایلش نیز قبلا به تفصیل شرح داده شده است.
انتخاب شدنم توسط ترکیه، عدم مشخص شدن وضع حقوقی من در مورد حق ورود به ترکیه از جانب ترکیه بوده است که سپس، این ابهام و تعلیق،‌ ده سال نیز طول کشید.
ترکیه این حق را برای من ایجاد کرد که گمان کنم ترکیه فک کرده بود در انتخابات سال ۲۰۰۹ ایران، قراره به من کیر خری چیزی بده ن و من قراره اون کیر خر و کامیون کامیون پول نقد و شمش طلا (کیر خر) رو ببرم و با ترکیه به اشتراک بزارم و یا به ترکیه واگذار کنم. و به همین دلیل هم بوده که اظهار نظر نکرده. اما من برام مهم بود که قبل از مشخص شدن چگونگی استقبال کشور خودم ایران از من در انتخابات سال ۲۰۰۹، موضع و سیاست مستقل و ثابت خود ترکیه در مورد من مشخص بشه تا ببینم که مستقل از دیدگاه ایران به اکبر، دیدگاه و نظر خود ترکیه در مورد اکبر چیه. عدم اظهار نظر رسمی ترکیه در اینمورد که ده سال نیز طول کشید، غیر قابل بخشش است اما جرم ترکیه نیست و جرم ۵+۱ است.
مشکلات و خسارتهای مادی یا معنوی و کوچک یا بزرگی که طی ده سال اخیر ممکن‌ بود برای من و برای چشم اندازم از ایران و جهان پیش بیاد و یا پیش اومد، کی قرار بود پاسخگوش بشه؟ اگه قرار نبود ۵+۱ پاسخگو باشه، پس مقام سروری و برتری جهان و یکه تازی و ماجراجویی و فوضولی کردن در همه جا حتی تا سطح نظامی و غیره و ذالک چیه که ورداشتن بره خودشون؟! جل الخالق، عجیب است.


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است