گزارش اکبر به شورای عالی

یک:
طی ده سال اخیر،‌ من در ایران بطور کامل و صد در صد از تهدید، تحدید، جفتک پراکنی، باج خواهی و باج گیری مصون نبوده ام. مصادیقش واضح است و واقعا وجود داشته است.

دو:
رژیم ایران بوسیله رییس جمهورش گفته بود
اول می خواهد سیاست خارجی و اقتصاد را چیز کند
و سپس، اوضاع سیاست داخلی را.
آیا این یک گروگان گیری نبود؟

سه:
خرید ها و امور مالی ام به من اجازه نداد که بلافاصله پس از انتخابات شهرداری ها در ترکیه، بلیط یکشنبه اتوبوس ترکیه را بخرم و ترکیه را امتحان کنم. من وظیفه یا مسوولیتی نیز برای دست زدن به این اقدام نداشتم. خودم پیر شده ام، زندگی خودم نیز باید برایم اهمیت بیابد.
مسوولیت عدم پاسخگویی ۵+۱ و سازمان ملل و ترکیه در مقابل مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر نیز با من نیست و با خود آنهاست. آنها در اینمورد هیچگونه مراجعه ای به من نداشته اند.


علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸
۸ جولای ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است