ابلاغ تکلیف به شورای عالی

ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱
درود بر شما.

در مورد جنگ
و در مورد تاریخ حدود ۳۱ تیر ۹۸ که برای حمله نظامی تعیین کرده بودم،

یه خورده دست نگه دارید.
شاید ایرانی ها اسپانسر و مجری رسیدن پیام جولای ۲۰۱۹ اکبر به نقاط هدف پیام (به معاصرین اکبر) باشند. یک قدم کوچک که طی نشدنش یک نشانه بد و شوم و جنبش سبز کش و طی شدنش یک نشانه خوب و روشن و مقدمه به رسمیت شناخته شدن مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر از سوی ۵+۱ خواهد شد.
شاید صدمه دیدن نوری زاد و دیگر بچه ها حکمتی سیاسی و معنوی داشته و همه چیز ختم به خیر و خیلی زیبا خواهد شد!
تا یکی دو هفته پس از پایان مهلت شصت روزه دوم ایران، صبر کنید. فعلا سی ام دارم می رم نمایشگاه الکامپ. اگه ایرانی ها گازم گرفتند، شما همین سی و یکم تیر حمله کنید.

بعد از بیش از ده سال توقف و تعلیق در فعالیتهای علمی اجرایی اکبر گویا ایرانی ها مرده اند. یک اسپانسر پیدا نمی شود برای بازدید اکبر از نمایشگاه الکامپ! از آن عجیب های واضح است. دیروز چند ساعت وقت زنده ام گرفته شد تا درخواست ترجمه سند را خودم شخصا ثبت کنم و از طریق درگاه اینترنتی ۷۵۰۰ از ۱۲۵۰۰ را پرداخت کنم. بینوا پدرم در زمان حیاتش ورشکست شد از بس که پول برگه داد به من. پدرم که کارگر بود. اینترنت را در سال ۲۰۰۹ به خانه و به اتاقم آورده بودم. حتی طرح مرا رسانده بود به دست خاتمی. گوشی نوکیا با خط های گرون اون زمون رو خریده بود برای من چونکه می گفتم ضروری یه و ممکنه از دفتر خاتمی تماس بگیرن. جهانگیری وزیر صنعت و معدن بود به گمانم که در کرمان گفت اون (یعنی ابطحی) و گفتند نور خدا یعنی طرح آخوندی و فکر کرده که ما خودمان آخوند نیستیم و به شوخی انداختند و فرار کردند و ..... . سیه روز شدیم، سیه روز شوند.
کشوری که زندگانش در زندان و مردگانش بر سر سفره توافق با استبداد نشسته اند، باید از شر اهالی خودش آزاد شود.

تاریخ دقیق حمله متعاقبا با ویرایش این یادداشت اعلام می شود.

علی اکبر ابراهیمی
صبح شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸
۲۰ جولای ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است