آمریکا معاف نشد اما مجوز ویژه یافت

روسیه و چین یک ساعت وقت دارند که هر آنچه طی چهار دهه اخیر از ایران چاپیده اند را به ایران بازگردانند.

انگلیس، فرانسه و آلمان یک ساعت وقت دارند که نمایندگی سازمان تاسیس نشده اکبر در سراسر جهان را در کشور خودشان تاسیس کنند و تعریفی رسمی از منافع اکبر در کشور خودشان ارایه دهند.



من برای آمریکا معافیت نتوانستم در نظر بگیرم، چونکه خرجش با خودم بود. اما امتیاز ویژه و امتیازات ویژه که می توانم در نظر بگیرم. برای آمریکا، با شیطان و جهان سیاهی که شیطان برای عصر من ترسیم کرده است که می توانم بجنگم.
آیا برازنده اکبر است که امام زمان (مایک پمپئو) را در جهان میکروبها تنها بگذارد؟

اگر ما امروز مایک پمپئو را تنها بگذاریم، این خطر وجود دارد که آمریکا نیز به چپاول ایران قناعت کرده و برود در کنار روسیه و چین قرار بگیرد
و سیستم حکومتی در ایران با خیال راحت تری به قلع و قمع جوانه های سبزی همچون قاسم شعله شعدی، محمد نجفی، نسرین ستوده و دیگر جوانه های سبز در زندانهای امروز و فردای ایران ادامه دهد و این فجایع عادی تر و عادی تر گردد و تماشایش به امور روزمره ایرانیان معاصر تبدیل گردد.
ایرانیان معاصر امروز باید به یاری امام زمان خودشان یعنی مایک پمپئو بشتابند.
مرگ بهتر از یک زندگی شیطانی است.
من فقط به سهم خودم به یاری مایک پمپئو می شتابم و نه بجای کل ایرانیان و نه در حدی که خودم را فدا و نابود کنم. جایزه هایش را نیز نگه دارند برای خودشان و جد و آبادشان. من فقط وظایف خودم را در قبال ایران انجام می دهم و نه وظایف همه را. اگر که من سزاوار و شایسته جایزه ای تشکری چیزی بخاطر کارهایی که قبلا انجام داده ام هستم، خوب باشد، قبول. اما اگر قرار است که کار جدیدی انجام دهم تا سزاوار و لایق تشکر شناخته شوم، آن تشکر ها و جایزه ها را نگه دارند برای خودشان و اجدادشان.


علی اکبر ابراهیمی
جمعه هجده آبان نه آگوست
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است