حق اکبر برای سکوت

حق اکبر برای سکوت


من حق دارم در مورد یک مقطع زمانی مشخص
که
"۱۳ آبان ۱۳۹۷ مصادف با ۴ نوامبر ۲۰۱۸"
نام دارد
و در مورد موضوعات حول و حوش آن مقطع زمانی کانونی
سکوت کنم

و با توجه به خستگی جسمی و گرفتاری های ذهنی و ناتوانی هایم در شناخته شدن بعنوان نماینده و اداره کننده امور جامعه
و با توجه به اینکه شش قدرت جهانی و نظام جمهوری اسلامی خودشان به این نقطه رسیده اند
و از من نه اجازه ای خواسته اند و نه نظری و نه هر گونه تاییدیه ای
و اینک نیز منتظر دستورات احمقانه و مالیخولیایی از سوی من نیستند
و با توجه به اینکه گزینه های نزدیک به ممکن بودن و سناریوهای پیش روی جامعه برای شخص خود من وحشتناک و حال بد کننده است،

من از هر گونه اظهار نظری در ۱۳ آبان در مورد امور و مسایل جامعه ایران و دیگر جوامع اجتناب می کنم
و از حقم برای سکوت در ۱۳ آبان ۱۳۹۷ استفاده می کنم.

فقط دو نکته:
یکی اینکه من برای صلح دعا می کنم.

دوم اینکه در اینجا یکبار دیگر نیز تاکید و تصریح می کنم معنی ندارد دوستان من که نامشان را نیز زیاد بکار می برم، برای توجیه مفاسد و بدی های برخی ها در حاکمیت ایران، تحت سرکوب و زندان و تبعید و قبرستان و اینطور چیزها باشند و بطور ناعادلانه و ناجوانمردانه ای در راه احترام آمیز تر شدن رفتار استبداد و استعمار با ایران و مردم ایران، بجای کل اتباع و شهروندان ایران هزینه اعتراض و مبارزه را بپردازند
آنوقت در چین و روسیه و انگلیس و آلمان و فرانسه و آمریکا، اتباع و شهروندانشان غرق در رفاه و شادی و خوشی و احترام و کرامت و امنیت باشند.
در اینصورت من به امنیت ۵+۱ اعتراض دارم و در مقابل امنیت آنها ایستاده ام حتی اگر عمر و جوانی و استعدادها و نبوغم همچون شمع بسوزد و نابود شود، که بخشهای عمده و اصلی آن نیز سوخت و نابود شد.
حرف دیگری ندارم.

علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷
۲ نوامبر ۲۰۱۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است