وضعیت نارنجی برای ترکیه را لغو کردم

وضعیت فوق العاده برای ترکیه اعلام نمی کنم.

ساعاتی پیش در خواب دیدم رجب طیب اردوغان نماینده رسمی عالی رتبه ترکیه ادعای اندوه داشت.
کدورت و اندوه از جامعه دولتمردان و ان. جی. او. ها و جامعه مدنی و نخبگان و اینطور چیزهای ترکیه.
که چه شده بوده؟ که جمع شده اند اونجا، اوناها همونجا برای توطئه علیه پرزیدنت اردوغان و دارند با پرونده قانونی مشکلات روحی و روانی و پیسکولوژیکی پرزیدنت، وی را به زمین می کوبند و از قدرت خلع می کنند.
می دانستم خواب و دروغ است و ترکیه از دشمنی و ظلم و آسیب رسانی بر علیه اکبر پشیمان نیست اما خیرگی اردوغان به من و حالت التماس آمیز چهره اش بعنوان یک خودکامه قدرت طلب در حال سقوط، ترحم برانگیز بود و از آنجا که وی نماینده رسمی ترکیه است، من دلم برای ترکیه سوخت. چونکه ترکیه تا سال ۲۰۰۹ یعنی تا زمانی که من در آن کشور بودم، بجز کمک و خوبی به من، هیچ کار دیگری نکرده بود و سزاوار نفرت و مواضع خصمانه من تشخیص داده نمی شود.

ترکیه سزاوار نفرت و مواضع خصمانه من تشخیص داده نمی شود
و مسوولیت هر گونه اتفاقی که در ایران برای من و منافعم پیش آمده و یا پیش خواهد آمد، بر عهده سازمان ملل خواهد بود که آگاهانه و یا ناخودآگاهانه و در اثر ترس و یا طمع اجازه داد ۵+۱ بعنوان ابزار از آن سازمان بر علیه اکبر استفاده کنند.

علی اکبر ابراهیمی
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است