Hello Malaysia

دو پرونده برای تعامل اکبر با سازمان ملل بر روی میز است

پرونده ای:
ترسیم جهان موازی اکبر برای کشورهای ۵+۱ به واسطه سازمان ملل.
برای این کار، من اقدامات مربوط به طرف خودم را انجام داده ام و طرفهای دیگر باید برای اقدامات متقابل پیشقدم شوند و به سراغ من بیایند. هم خود سازمان ملل می تواند در اینمورد فعال شود و هم خود گروه ۵+۱ و یا هر یک از اعضای گروه ۵+۱. در ایران و یا در هر کجای جهان.

پرونده بی:
پرونده بی، حداقل حق من بر سازمان ملل را پی گرفته است. مبنی بر درخواستم از سازمان ملل برای ارایه یک پاسخ روشن، رسمی و کتبی قبولی و یا ردی به درخواست پناهندگی ام.
برای فعالتر شدن در اینمورد لازم است ابتدا از کشور خودم بروم و در خارج به سازمان ملل مراجعه کنم.

با توجه به اینکه طی هفته اخیر پول بلیط مالزی دویست تومان اضافه شده، نمی توانم برای خریدن بلیط تا عید نوروز صبر کنم و همین امروز از شرکت خواهم خواست که سریعتر مبلغ تسویه ام را به من بپردازد تا بلیط مالزی را بخرم.
موضوع را با بچه ها در میان گذاشتم اما گفتم فرض کنند که من دارم با مرخصی می روم شهرستان تا چند روز روی زمینهای کشاورزی مان کار کنم و آنها نیز قبول کردند. اما فکر کنم که باور نکردند. چونکه سفارشهایی مبنی بر کتونی و غیره نیز به گوش رسید. دقیقا منظورشون همون مالزی بود و نه دهاتمون در شهرستان.
خلاصه، اکبر از دست ایران و ترکیه رفت.
اما ناراحت نباشید. من به زودی به ایران و ترکیه بازخواهم گشت. من به زودی با دست یافتن به اهداف پرونده "ای" اکبر در سازمان ملل، به سازمان ملل و به هدف گرفتن تابعیت همه کشورهای جهان بازخواهم گشت/خواهم رسید. دوستتان دارم.
موفق و موید باشبد.

علی اکبر ابراهیمی
۱۷ دی ۹۷
۹ اکتبر

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است