سازمان مجاهدین مجوز یا تاییدیه ای از اکبر ندارد

به سیاستمداران آمریکا نسبت به حمایت از رجوی هشدار می دهم.

ایده تحریم سپاه و توضیح اینکه چنین چیزی موجب شورش و انقلاب و تغییر رژیم در ایران خواهد شد
برای من بود.
ایده ضرورت تحریم سپاه برای من بود که سگهای سایبری سازمان مجاهدین از من دزدیده اند.

افرادی از سوی سازمان مجاهدین از طریق مسنجر فیسبوک بعنوان مبلغ و "طرفدار جمع کن زورکی" به سراغ من می آمدند که با سماجت خواستار ارتباط از راه دور با من می شدند.

علی رغم آنکه ایشان را به یادداشت هدف مشترک بشریت ارجا می دادم اما وقت و حوصله قابل توجهی را نیز هزینه شان می کردم و به پایشان می ریختم.
اما آنها همواره خنگ، طلبکار و ناسپاس بودند.

با توجه به اینکه سازمان مجاهدین به درخواستهای من برای ارایه توضیح نسبت به عملکرد آن هویتهای مجازی و یا رد انتساب آنها به آن سازمان پاسخ نداده است،
من در این سند بطور صریح و روشن از سازمان مجاهدین می خواهم که کپی رایت من، غرامت من و یا هر چه که نام دارد را از بابت دزدیده شدن ایده تحریم سپاه به من بپردازد
تا درس عبرتی شود برای دیگر مافیاهای سیاسی در اپوزیسیون ایران که به قدرت در ایران نزدیک می شوند اما قبل از آن بجای آنکه برای شرفیابی به خدمت اکبر رسیده باشند، فقط سر اکبر که پدر مادر و تربیت کننده شان نیز نیست عربده می کشند و جاسوسان و سگهای سایبری شان را برای خوردن مغز اکبر به سراغ اکبر می فرستند.

اول بیا خودتو به اکبر و جهان اکبر معرفی کن، مشورت کن، تعهد بده، ضمانت بده و ....، بعدش برو برای به چنگ آوردن قدرت در ایران از دست مردم مظلوم و بی دفاع ایران گاردهای مختلف بگیر و کارهای جورواجور کن. تو که به من رحم نداری و بجای دستت درد نکنه باج می خواهی، با مردم بی دفاع ایران چه کار خواهی کرد در روز حکومت احتمالی ات؟

به دولت و سیاستمداران آمریکا و هر حامی دیگری که از سازمان مجاهدین حمایت کند هشدار می دهم که قبل از پرداخت کپی رایت مورد اشاره در این سند از سوی آن سازمان به اکبر، از آن سازمان حمایت نکنند.

علی اکبر ابراهیمی
21 مرداد 1396
12 آگوست 2017
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است