تعطیلی پلان و نسخه یک (A) را نخواهید

 تعطیلی پلان و  نسخه یک (A) را نخواهید

چشم امید و طمع به تعطیلی پلان و نسخه یک و (A) درخواست پناهندگی اکبر به سازمان ملل را نداشته باشید.
اگر چنین چیزی را می خواهید، حتی همین نیتتان نیز در دیدگاه اکبر دشمنی، خصومت و جرم شناخته می شود.
و از طرف جهان اکبر بطور خودکار، تعقیب و مجازات شما خواسته خواهد شد.
تئوریها، تاسیسات تئوریک و توان دفاعی اکبر و جهان اکبر، برای ارتقا و نگهداری پویا و پایا و برای غنی سازی به آرشیو رفته اند و نه برای مرگ به قبر.
درست است که من در یو. ان. ایچ. سی. آر نسخه دو را مطرح و بیان می کنم
اما برای آنکه چیزی بیش از همان در آنجا بیان و ثبت نشود،
نسخه یک نیز باید عرصه هایی رسمی برای جولان دادن و ثبت رسمی شدن در عرصه یا عرصه هایی از عرصه های بین الملل در اختیار بیابد.
نه آنکه برای حداقلهای یک زندگی ابتدایی به من بگویند دو تا دستت و یک پایت را بگیر بالا و به یک شهر دور دست کوچک برو و هفته ای چندین روز و یا هر روز هم بیا به اداره پلیس دفتر حضور غیاب امضا کن.

هر چند که در مقابل زندان، فقر، استبداد، ظلم، دیپورت، بازداشت و خیلی چیزهای دیگر نیز بطور کامل مصون نبوده ام
اما همین مقدار پیروزی ها و مصونیت نسبی ام در مبارزات سیاسی را نیز از همین نسخه یک که ذاتی و خدادادی بوده دارم و فقط منت همین نسخه یک بر سرم بوده و هیچ کمک کننده دیگری در ایران، ترکیه و در هیچ کجای دیگری نداشته ام که اگر داشتم باید در روزهای سیاه می رفتم در خانه اش را می زدم و مثلا به کارفرمایی که می گفت هر کجای ترکیه به پول احتیاج پیدا کردی تک زنگ بزن تا کارت به کارت کنم می گفتم دعوتنامه بفرست تا ویزای ترکیه را بگیرم نه آنکه شب در خیابانهای ایران بخوابم و در خانه هیچ فامیل و هیچگونه ایرانی دیگری را نیز نزنم.
من به هیچ ایرانی یی مدیون نیستم. همچنین به اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 و همچنین به اتباع و شهروندان ترکیه. خدا را سپاس که به من سلامتی داد و همیشه از سمت من به سمت دیگران رفت و از سمت ایرانی ها هیچ چیزی به پول و ثروت من اضافه نشد که کم هم شد.
خفه شدم در میان اینهمه دزد و مدعی شرف که از صمیم کون بر سر من عربده می کشند. و از استفراق دارم می میرم در میان جماعتی که مرا با پول می شناسد و برای خرج کردن پول من نقشه می کشد و برنامه ریزی می کند. از آن اپوزیسیونش گرفته تا دیگر اقشارش و از آن معدل کارفرمایان بسیار پولدار صنف بتنش گرفته که آن معدل، جیب مرا به چندین شکل زده است و تا انسانیتم نیز حتی استثمارم کرده تا خودش آدم خوبه داستان باشد، تا آن اهل طبقه کارگر و فقیرش.
کف حق و حقوق من بر جامعه ایران، حق آدمکشی است که تا وقتی که این حقم را طبق قانون به من نپردازند، از دست من کمکی نسبت به آنها ساخته نخواهد بود و من تعهد ویژه ای نسبت به ایشان نخواهم داشت و آنها همچنان طعمه های ابرقدرتها خواهند بود. اگر هم مبارزه ای دارم می کنم با 5+1، بخاطر تعهدم نسبت به کل  جهان و جهانیان است.


علی اکبر ابراهیمی
21 مرداد 1396
12 آگوست 2017
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است