اعلامیه تحصن اکبر



من به برخورداری کشورهای 5+1 از امنیت و ثبات اعتراض دارم و دست به تحصن زده ام.
من دو سند با نامهای "ریفلکس به توافق ژنو" و "کف مطالبات اکبر از کشورهای 5+1" تهیه کرده ام و با پست پیشتاز برای سفارتخانه های کشورهای 5+1 در تهران فرستاده ام. من خواهان ابلاغ رسمی آن دو سند به دولتهای کشورهای 5+1 از سوی جمهوری اسلامی ایران و پی گیری جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی دولتهای 5+1 در مورد آن دو سند به اکبر هستم.
من خواهان انعکاس رسانه ای گسترده تحصنم بویژه از سوی جمهوری اسلامی ایران هستم. و همچنین از سوی اپوزیسیون ایران. و همچنین از سوی رسانه های دولتی و رسمی کشورهای 5+1.
من خواهان کاهش و حتی پایان وضعیت و شرایط تحصن آمیز خود هستم.
کشورهای 5+1 باید در طول مدت تحصن من در جهت پاسخگویی به مطالبات تصریح شده ام اقدام نمایند و به گام برداشتن در این راه ادامه دهند.
علی اکبر ابراهیمی
تهران – مقابل دفتر سازمان ملل

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است