دو تذکر اکبر به روسیه

یک: روسیه برای اقدام نظامی روزهای اخیرش در مورد اوکراین هیچگونه مجوزی از من نگرفت و حتی در اینمورد درخواستی نیز از من نداشت و این کار را بدون مجوز من انجام داد.
دو: درست است که من شش کشور ابر قدرت را در نظام نظریه هایم در یک گروه به نام 5+1 جای داده ام و کل آنها را بطور یکجا و با هم مورد خطاب قرار می دهم و برای این کار هم دلایلی از جمله به هم نخوردن و تنزل نیافتن سطح ثبات و هماهنگی در جهان معاصر دارم 
اما چین و روسیه نباید خودشان را در دیدگاه اکبر با آمریکا و تمدن غرب مقایسه کنند. هر چند که مددوف یکی دو بار موضع گیری آبرومندانه ای داشته اما در مجموع وقتی که جنبش سبز در ایران داشت سرکوب می شد چین و روسیه به فکر چپاول ایران و روابط تجاری گسترده با ایران بودند. اما کشورهای غربی نقض حقوق بشر در ایران را مد نظر داشتند و حتی ایران را تحریم کردند و از تحریمها خود نیز آسیب دیدند.
با توجه به اینکه در این روزها آمریکا هنوز هم از چین و روسیه در حمایت از جنبش سبز ملت ایران جلوتر است من از روسیه تقاضا دارم که در مورد موضوع اوکراین حد و حدود خودش را بشناسد و سر جای خودش بنشیند و خودش را جمع و جور کند. در غیر اینصورت روسیه بطور اتوماتیک و بدون آنکه نیازی به هر گونه اظهار نظر دیگری در اینمورد از سوی اکبر باشد در دیدگاه اکبر سزاوار شکستهای سنگین نظامی و مورد حمله قرار گرفتن توسط سلاحهای کشتار جمعی وحشتناک تشخیص داده شده اس

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است