یك احتمال

چرا آن كمك مالی مختصر در زمان لازم ارایه نشد. از كمكهای درمانی روانپزشكم متشكرم اما اقدامات آفیس واقعا تعجب انگیز است. آیا همه مشكلات من و همه دیگر مشكلات حل شده و تنها موضوع باقیمانده فقط این است كه بیماریهای روانی من باید معالجه شود. این بازیها تا كی ادامه خواهد داشت
اگر روز بیست و نهم آوریل یو. ان. ایچ. سی. آر آنكارا آفیس با من تماس نگرفته و به من نگوید كه دقیقا چه روزی به من جواب خواهد داد ممكن است یك روز بعد از آن من برای برگرداندن تلویزیونم با انشعات قبلی تماس بگیرم. البته این فقط یك احتمال است
و اگر تلویزیون من به انشعات قبلی برگردانده شود و قبل از برگردانده شدن تلویزیونم به انشعات قبلی جوابم نیز از جانب یو. ان. ایچ. سی. آر آنكارا آفیس تهیه و ارایه نشده باشد
غرب باید ظرف بیست و چهار ساعت ویران شود
و در غیر اینصورت ممكن است من دست به اعتصاب غذا بزنم
ممكن است فقط در صورتی به این اعتصاب غذا پایان دهم كه یكی از دو شرط زیر بجا آورده شود
یك: غرب باید هر چه سریعتر شدیدتر و بی چون و چرا تر سقوط كرده مرده و نابود شود
دو: غرب باید امتیازاتی مثبت و امتیازاتی ویژه از جمله ویزای غرب را بعنوان حق توحش به من بدهد و پندار گفتار و رفتارش نسبت به من را به پندار گفتار و رفتاری احترام آمیز ارتقاء دهد

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است