به صرف نهار میوه و شیرینی

امروز متوجه شدم هدف دكتر روانپزشك آفیس این بوده كه من از زندگی سیر نباشم و با مشكلات دست و پنجه نرم كنم. از این محبت زوركی جامعه متشكرم. باید شكرگزار بود. در مورد اینكه همه مشكلات داخلی نیست و خارجی هم هست نیز بحث شد. كار تهیه و ارایه گزارش از جانب دكتر روانپزشك به آفیس هم انجام و تموم شده. ضمنا من تاكید كردم كه حالم خیلی خوبه
امروز جلوی در آفیس شلوغ و پر سر و صدا بود و مترجم خسته آفیس به من گفت "كافی یه" و فرصت نكرد بازیچه پر حرفی های من بشه
ویزیت دكتر كلیه م مجانی انجام شد
آفیس نتونست پول داروهای كلیه مو بپردازه اما من از آفیس متشكرم
و برای طراوت آفیس نگرانم
من امروز دیدم كه آفیس چگونه داشت گوشت و خون خودش رو با جمعیت طلبكار جلوی در تقسیم می كرد. خسته بود اما صمیمیت و امید و خیر خواهی و دوستی توی چشماش موج می زد. انقدر احساس شرم كردم كه درد كلیه م یادم رفت. از خداوند برای آفیس صبر مسیلت دارم. راستی كلیه م هم تغریبا خوب شده. اونهمه سلامتی و این بیماری كوتاه و این شفا كار خدا و لطف و فیض خدا بود
امروز مهمون یو. ان. ایچ. سی. آر آنكارا آفیس بودم. به صرف نهار میوه و شیرینی. همین تجربه امروز ظهر كافی یه تا بتونم ادعا كنم اقدامم به فرار مغزها اقدامی موفقیت آمیز بوده. امیدوارم آفیس هم همیشه موفق و شاد باشه

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است