به ترکیه نامه فرستاده ام

Merhaba, iyi saatlar.

2006_ 2009 yillar da turkiya unhcr numaram: 02C13871
Adim: aliakbar
Soy adim: ebrahimi
Sitalarimdan: uniquereferencepilot.wordpress.com


2009 da secim icin iran a giri galdim.
2012 da turkiya ya giris yaparkan, giris yasagi yla karsilandim.
2015 da bir daha ayni karsilasma.

2016 da tomer vize si icin
500 dolar iranturkiye.org atila turan (hemmat maleki) ya gondardim, baglantilari ben la kasdi va kapatdi.

Bu
 "suraksiz giris yasagi"
 naradan galdi?
 Hanki mahkama garar verdi?
 Nadan?
Benim turkiye ya galmak konusunda kanun hukuk durumum nadir? Secanaklarim hankilar?

Tomer vize si istarsam, verilar mi?
Verilsa, giris yapilar mi?
Buyuk sahirlar in tomer korslari icin vize alirsam, ayni sahir da multaci olarak gala bilacam mi?

Bu suru lari kimsa bu sanalarda bena javabla mamis.
Unhcr, turkiya nin tehrandaki konsullugu, goc idarasi, adalat bakanligi, amniyat sarayi va ..... . Kimsa aydin rasmi javab vermadi va turkiya nin official aciklamasin soylamadi.

Simdi
Yokaridaki Soru lari kim javabliyacak?
Na zaman? Gec olmasi nadan?
turkiya beni istiyormu?
Turkiya bena ihtiyaci varmi?
Nasil sihinma amac iyla turkiya ya gala bilir va buyuk sahir lar da yasaya bilarim?
Ben na yapim sizca?

Bu
"Susarak" suraksiz giris yasak cezasin garcaklastirmak
Ve beni kanun hukuk durum um dan ve secanak larim dan habarsiz birakmak,
Bir zararverici zulum va yandismis.
Masool (sorunlu) va cevablayan kim?
Turkiya kandisin surunlu ve cevab borclusu taniyor mu
yoksa 2012 da ben huzunluykan sinir da bena bagirdigi, bena kufur yapdigi va beni dovdigi gibi, jevab vermamak va konu yu silmak icin beni suclu taniyacaktir?




Tasakkurlar,
Aliakbar ebrahimi
2017 soonu.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است