برنامه ام برای شب یکم ژانویه تغییری نکرده

برنامه ام برای شب یکم ژانویه،
ایمیل زدن به دادگاه لاهه است.
برنامه ام را تغییر نداده ام.
حدود یکی دو هفته پیش، سازمان اطلاعات مرکزی ایران یکی از مامورانش را در پوشش معلم و راننده تاکسی فرستاده بود سراغم تا مرا تحریک کرده و محک بزند. طی روزهای اخیر نیز همچون سالهای اخیر به اخلال در امور اکبر ادامه داده اند تا اکبر ضعیف و گرفتار باقی بماند. احمدی نژاد هم اولتیماتوم 48 ساعته داده. در هر صورت شرایط هر چه که باشد برنامه من برای شب یکم ژانویه ثابت است. خیال همه راحت باشد و بروند دنبال کار و زندگی خودشان. در من تستها و سرچهایی که موجب زحمت من می شود و طی دهه اخیر مرا گرفتار و ضعیف نگه داشته است نکنند.
ضمنا من در بیمارستان بقیه الله تهران تهدید شدم و یکی دو روز بعدش نیز پلیس جنبش سبز سرکوب کن (پلیس ایران) مرا در خیابان بازداشت کرد و به کلانتری نارمک برد و پس از استعلام کد ملی ام رهایم کرد.
از آن پس من دیگر پی گیر موضوع مهدی خزعلی نشدم. اما این موضوع به آن معنی نیست که من سرکوب جنبش سبز و بازداشت مهدی خزعلی را پذیرفته ام و به آن اعتراض ندارم.
اگر از سال 2018 قصد دارم از سیاست دور شوم و به زندگی و فرهنگ و علم متمرکز شوم به معنی شکست نیست. حرف مبارزه را در جایگاه خودش زده ام و یک نمونه اش نیز همین کتیبه 2018 است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است