به سازمان اطلاعات مرکزی ایران باج نمی دهم

به سازمان اطلاعات مرکزی ایران باج نمی دهم.
اکبر را با حالت تهوع خودش تنها بگذارید. اجرا، خواست اکبر نیست. مصر اجرای اکبر نباشید.

به "پرفورمنس اکبر در ایران" طمع مورزید.
اگر که قرار باشد در ایران دست به "اجرا" بزنم، این اقدام من به تحصن فیزیکی، برای شما صرفا یک نمایش تماشایی و مفرح نخواهد بود. بلکه با طیف متنوعی از اقدامات اکبر همراه خواهد شد که شکایت از پلیس امنیت ایران بدلیل دزدیدن گوشی ساده کوچکم در زمانی که به آن گوشی نیاز داشتم فقط یکی از کوچکترین آن اقدامات خواهد بود.
دست زدن به خودکشی در اعتراض به توام شدن بازداشت حکومت ایرانی، سکوت رسانه های اپوزیسیون ایرانی و عدم قیام ملت ایرانی نیز یکی دیگر از اقدامات احتمالی من خواهد بود.
فعلا به دلایل اطلاعاتی، از دادن اطلاعات در مورد این پرفورمنس به ایرانی های دزد و گروگانگیر خودداری می کنم. فقط بدانند که باج دادن به ایرانی های دزد را در دستور کار ندارم.
همانطور که بارها گفته ام، من اول باید جواب قبولی و یا ردی درخواست پناهندگی ام از سازمان ملل را بگیرم،
سپس اگر که سازمان ملل کوس بود و آن جواب ردی بود و در خارج از ایران هیچگونه حمایتی از من نشد برای قوی تر شدن و پیشرفت در امور زندگی و مطالعاتی، آنوقت به ایران برگردانده می شوم و اگر چیزی بیش از یک مرده و جنازه و جسد از من باقیمانده باشد، با همان جسم علیلم از همان اندک آبرویی که نزد رژیم جمهوری اسلامی خمینی و خامنه ای دارم حداکثر و حسن استفاده را خواهم کرد و درخواست حمایت از جمهوری اسلامی ایران خواهم کرد.
همه این مقدمات وجود دارد و در کار است.
قرار نیست که زرتی و بدون هیچ مقدمه ای و صرفا بر مبنای کون انداختن معدل معدلهای ایرانی و معدل اپوزیسیون مردم ایران بروم بزنم توی دهن رژیم ایران تا فردا پس فردا آنها ادعا کنند که اکبر عاشق چشم و ابروی آنها و فقط معطل و محتاج به به و چه چه آنها بوده است و آنها نیز لیاقت داشته اند که اکبر بخاطر سرما و گرما نخوردن کوس و کونهایشان دست به ایثارگری و ریسک پذیری و شجاعت های عجیب و غریب بزند!
وبلاگ نویسی نمی کنم نه بخاطر آنکه از شما راضی هستم یا می ترسم یا .... . فقط چونگه دارم حمالی می کنم. امروز بابت آلودگی هوا تعطیل بودم وبلاگم را هم نوشتم.
سازمان اطلاعات مرکزی ایران بداند که همین آتش به اختیارانش با کون به آن سازمان خواهند خندید و امروز نیز با گوزیدن دارند می خندند.
ملت اکبر هم که بی گناهان نقشی در میان میدان بازیهای شما ندارند. در جایگاه تماشاچی نشسته اند تا به مقصد برسند و خسته هم هستند طفلکی ها و خواب هستند و منتظر نبوده اند که تلفن شماها با حاج آقا به پایان برسد تا ادامه روضه خوانی ها و یاوه گویی های شما را بشنوند.
در پی چه اظهاراتی از سوی من و مردم کشورم هستید؟!

علی اکبر ابراهیمی
بیست و هشت آذر نود و شش
تهران.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است