کشورهای 5+1 شیطان هستند و باید در مقابل انسان سجده کنند

صرفا جهت اطلاع شماره 10 تحصن اکبر
کشورهای 5+1 شیطان هستند و باید در مقابل انسان سجده کنند
امواج مربوطه و ویژه گسترده ای از هم بندی های اکبر در ایران سالهای اخیر که شامل سبزها و اصلاح طلبان و نزدیکان فکری و کاری محمد خاتمی و میر حسین موسوی نیز می شوند، در انتخابات پیش رو در ایران هر یک به نحوی یا از ثبت نام و کاندیداتوری باز داشته یا منصرف شده اند و یا آنکه پس از ثبت نام، از سوی رژیم جمهوری اسلامی ایران رد صلاحیت گشته اند.
رژیم ایران که با مهره هایی همچون احمدی نژاد خودش را به هر قیمتی که شده و به هر شکل ممکن توی دل مردم ایران جا کرده و مملکت ایران را به باد داده بود، پول به باد رفتن ایران را نیز می خواهد خودش بردارد و توی جیب خودش بگذارد و حتی همبندی های اکبر _که جرم خودآگاهانه یا ناخودآگاهانه شان حمایت از سند تبیین مبانی نظری اصلاحات از سوی محمد خاتمی در سه جلسه کتابخانه ملی ماههای قبل از انتخابات سال 88 بوده است_ را نیز در ساختار قدرت مرکزی ایران بر نمی تابد.
روحانی را با نام و اعتبار و آبروی اصلاحات و جنبش سبز برنمایش انتخاباتی سال 92 خودشان تحمیل کردند تا معامله شان با 5+1 را جوش دهند و درست در روزی که تحریمها لغو شد، صریحتر و رسمی تر می گویند که همان تاریخ مصرف نمایشی آن گفتمان اصلاحات و جنبش سبز و سینه سوختگان و هزینه پرداختگان و اصالت بخشندگانش نیز به پایان رسیده است.
من می خواستم در مورد این انتخابات اظهار نظر نکنم. از فرط حالت تهوع و از فرط ضعف و آسیب پذیری چنین تصمیمی گرفته بودم. اما متاسفم که رژیم ایران علی رغم نرمش قهرمانانه در عرصه بین الملل و تهیه و پخش دیر هنگام و مشکوک هنگام برنامه هایی همچون جیوگی با موضوع نفت از تلویزیون همگانی ایران، هنوز آدم نشده و به شدت هم ترسو و زیاده طلب است.
امروز کشورهای 5+1 با آن رژیم، برجام ر ا اجرا کردند. (پرفورمنست منو کشته) و تحریمهای مربوط به موضوع اتمی را لغو کردند. تا اینجایش خوب و پسندیده و برای من قابل حمایت و قابل تشویق نیز هست.
اما آنها باید بلافاصله، تحریمهایی ده برابر سنگین تر برای موضوع سرکوب جنبش سبز در ایران وضع می کردند. اصلا من خواسته بودم که سفارتخانه های 5+1 در تهران به سنگر نیروهای واکنش سریع کشورهای 5+1 برای کمک ایثارگرانه و توام با ریسک پذیری به اکبر جهت سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ایران و آزاد سازی نیروهای مسلح ایران از چنگ آن رژیم تبدیل شوند. پس چه شد؟  
اصلا می دانید که هم زمانی رد صلاحیت ها در ایران و اجرای برجام توسط طرفهای آن توافق به چه معناست؟ به آن معنی است که رژیم ایران، همه چیز 5+1 را خریده است و خیلی هم ارزان خریده است و با پول مسئله دار هم خریده است. کشورهای 5+1 نیز حق و حقوق مرا به رژیم ایران فروخته اند و از آن رژیم جرم زدایی و جرم شویی کرده اند.
پس من خودم که از رژیم ایران نیز برای خدایی بر کشورهای 5+1 شایسته ترم، خدای کشورهای 5+1 هستم و آن کشورها باید سعی کنند بندگان پذیرفته شده ای برای من باشند. آیا خط مشی و نظام فکری خود من خار داشت که کشورهای 5+1 می روند در مقابل یک کوس پنزاری و نرمشکاری قهرمان به نام رژیم جمهوری اسلامی ایران سجده می کنند؟ گروه 5+1 که امروز شیطان شده بود باید در مقابل انسان (در مقابل اکبر) سجده کند. آنها باید مرا به خدایی بشناسند و در مقابلم سجده کنند.
و در غیر اینصورت من باز هم و هنوز هم بطور پایدار و مداوم جانم را و جوانی ام را و پولم را و ثبات و رفاه و زندگی ام را و هرگونه پیشرفت و توسعه ام را هر گونه ظرفیتها و امکانات و اعتبارات و فرصتها و خلاصه، قدرتم را کف دستم گرفته ام و دعا می کنم که قبل و یا بعد از مرگم، در میان مدت و بلند مدت به کشورهای 5+1 حمله شود.
من در این سند یکبار دیگر نیز بطور مجدد بر تهدیدها و هشدارهای مشفقانه امنیتی ام بر علیه کشورهای 5+1 تاکید کردم و آنها را از آنچه که مورد نظر و مورد تاییدم نیست بر حذر داشتم.

علی اکبر ابراهیمی
حامی تلویزیون دیدگاه و اندیشه سیاسی کورش عرفانی و بیژن افتخاری در مورد ایران
دوشنبه
۲۸ دی ۱۳۹۴
۱۸ ژانویه ۲۰۱۶
مقابل سفارت واحد فرضی کشورهای 5+1 در تهران

(مقابل سفارت ترکیه در تهران).

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است