نسخه ژانویه 2016 اظهارات ترکیه در مقابل اکبر

نسخه ژانویه 2016 اظهارات ترکیه در مقابل اکبر

جناب آقای علی اکبر ابراهیمی
جنابعالی از سویی کشورهای 5+1 را با هشدارهای تئوریک امنیتی مورد تهدید قرار داده اید و از دیگر سو اخیرا در آخرین "صرفا جهت اطلاع" خودتان (شماره ده)، سفارت ترکیه در تهران را بعنوان سفارت واحد فرضی کشورهای 5+1 در تهران معرفی کرده اید.
خط مشی و رویکرد فکری فوق الذکر شما یک اقدام خصمانه بر علیه ترکیه تلقی می شود و ترکیه به جنابعالی هشدار می دهد که حق هر گونه اقدام یا اقدامات متقابلی در این زمینه را برای خود محفوظ می داند.
تو جواب استعلام چی رو از ترکیه می خوای؟
می خوای بدونی که ترکیه تو رو می خواد یا نه؟ به تو نیاز داره یا نه؟ وضعیت حقوقی خودت در ترکیه رو می خوای بدونی و معتقدی که بی اطلاعی از اون، گزینه های غیر ترکیه ای تو رو از تو گرفته؟ آیا تو خودتو مسخره کردی؟ وضعیت حقوقی ت در ترکیه رو می تونی از طریق یه دفتر حقوقی در ترکیه پی گیری کنی. ما اطلاعی نداریم.
اگر تو حتی پول هزینه کردن در اینمورد رو نیز نداری آیا تقصیر ترکیه است؟
اگر ایران در سالهای 2009 از تو می خواست که برای خوردن یک لقمه نون در ایران، توالتهای ایرانی ها رو بشویی و بسابی و برق بیاندازی، آیا تقصیر ترکیه است؟
یا بعدش که با اعتبار و پشتوانه برخورداری از رحم ایرانی ها و انگیزه، تلاش و پشتکار خودت تونستی در ایران صاحب یک شغل و حرفه بشی، اگر ایران تو رو مثل یه کارگر جدیدجویای کار و مثل یک کوس موتوری تازه نفس از این شرکت به اون شرکت پاسکاری کرد تا تو برای اثبات مهارت فنی نصف و نیمه و حسن نیت اخلاقی بیمارگونه، توهم آلود، نامنسجم و نامفهوم و بیگانه با واقعیت و عزم و اراده کاری پیر شده خودت سگ دو بزنی آیا تقصیر ترکیه است؟
ایران خودش بهترین سینما و سینماگران رو داره و همچنین رتبه های علمی و صنعتی. و همچنین فرهنگی غنی. اصلا تو زمینه کاری و تخصصی ادعایی ت دقیقا چیه و نبوغت در چه زمینه ای یه که به قول خودت ایران نتونسته قدرتو بفهمه و کشفت کنه و ایده هاتو دزدیده و جویده و به تفاله و گه تبدیل کرده؟!
تو می تونی برای درخواست ویزا اقدام کنی. پاسخ دیگری برایت نداریم.


امضا: ترکیه. ژانویه 2016



..........................................................................
پاسخ اکبر به "ورژن ژانویه 2016 اظهارات ترکیه در مقابل اکبر" :سلام.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است