بارها مرگ را بر استفراغ ترجیه داده ام

طی سالهای اخیر، با صرف سرمایه هایی همچون عمر و جوانی و .... در ایران توانستم پایگاههایی مستحکم برای بدست آوردن حداقلهایی همچون بقا و رفاه و پیشرفت بدست آورم و آن پایگاهها موجب کاهش آسیب های من در اثر ضربه های ترکیه ای و 5+1 ای شدند.
آن کمکهای ایرانی در واقع کمک به خود ایران بوده است که جمهوری اسلامی اش آوارگی و پناهندگی را بر من تحمیل کرد. و کمک به ترکیه و کشورهای 5+1 که جرمشان از بابت آسیب دیدن من از خصومتها و ضربه هایشان، بیش از میزان موجود اضافه نشود.

چنانچه حمله هایی جدید از سوی ترکیه و یا هر یک از کشورهای 5+1 بر علیه من انجام شود و آنها ضربه های جدیدی به من بزنند، در واقع آن حمله ها حمله هایی به ساپورتهای ایرانی خودشان که در بالا بطور کلی و مبهم معرفی شد خواهد بود.  

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است