گزارش مارهای مهاجم از ماموریتشان تماشایی خواهد بود

در فردای سرنگونی رژیم حاکم بر ایران امروز, مارهای مهاجم باید با سرعت هر چه تمام بر علیه ایشان افشاگری و موضع گیری کرده و با رو کردن اسنادی که بدانها دست یافته اند و تشریح ماموریتهایی که به قصد انجامشان به ساختار قدرت در جمهوری اسلامی نفوذ کرده بودند, حضور غیر سبز و یا حتی ضد سبزشان در انتخاباتهای پس از خرداد ماه سال 88 ایران را توجیه کنند.
در غیر اینصورت اکبر بطور روزانه و روزمره زن و بچه های از ایشان برائت نجسته شان را جلوی چشم خودشان از کوس و از کون می کند تا رویگردانی از رژیم قبلی را به نرمی و بصورت تدریجی آموزش ببینند.
هیچ تضمینی هم نیست که لزوما با کیر و خایه های اهلا من العسل خودش این کار را بکند. بلکه ممکن است نقش اکبر در اینمورد فقط اراده کردن باشد واین کار با ابزار و آلاتی شکنجه گرانه و دردناک و یا با کیر و خایه های دیگر جوانان فردای ایران زمین انجام شود.
مارهای مهاجم کسانی هستند که در انتخاباتهای پس از خرداد ماه 1388 ایران بعنوان کاندیداهای انتخابات مطرح شده و از طرف حاکمیت جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته شده و به مردم معرفی می شوند اما حضورشان حضوری غیر سبز و یا حتی ضد سبز است و یک حضور سبز نیست
الگوی هویت سبز در اصولگرایانی همچون محمد نوری زاد, اصلاح طلبانی همچون تاج زاده و قدیانی و دیگر هویتهای مدنی سبز تعریف شده است
مارهای مهاجم چنانچه قبل از سرنگونی رژیم حاکم بر ایران امروز و پیش از آنکه دیرتر شود پندار, گفتار و رفتاهایی  تبری جویانه نسبت به رژیم از خود به نمایش بگذارند در دیدگاه منتقمان شاد سبز باور پذیرتر به نظر خواهند رسید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است