سناریویی است خطرناک در پیش از جانب اقتدارگرایان

رهبر گرامی, حضرت آیت الله امام خامنه ای, ضمن عرض ارادت و سلام.
با توجه به اینکه هموطنان سبز اکبر از سند تعریف مبانی نظری اصلاحات حمایت کرده بودند و وقت اضافی برای احساس دشمنی کردن نسبت به شما نداشته اند و مسوول اختلافات و دشمنی های میان شما وسران مقدماتی جنبش سبز نیز نبوده اند و با توجه به اینکه رفسنجانی بعنوان یک ضامن و اسپونسور در پویش و جنبش سبز قابل پذیرش بود اما نه تنها نتوانست پاسدار حریم و امنیت هموطنان سبز اکبر باشد بلکه حتی در قامت یک صاحب امتیاز و وارث نیز در پویش و جنبش سبز ظاهر شد و با توجه به اینکه سران مقدماتی جنبش سبز, آقایان مهاجرانی, خاتمی و موسوی در اینمورد همواره مشکوک زده اند و وظیفه خویش مبنی بر اعلام تبری جنبش سبز از رفسنجانی را انجام نداده اند و در جلوگیری از آسیب دیدن هموطنان سبز اکبر و یا احقاق حقوق ایشان نیز موفق نبودند و با توجه به تحرکات اخیر مهاجرانی در حمایت از رفسنجانی و تمایل به انجام معامله با جنابعالی, اکبر مشفقانه به شما هشدار می دهد که آن مارهای مهاجم را فقط بعنوان کارگران و مدیرانی مهم و ارزشمند برای دهها میلیون ایرانی سبز به حساب بیاورید و به رسمیت بشناسید و نه بعنوان رییس و وارث و نماینده و سخنگو و صاحب و .... .
بدیهی است که اکبر و جنبش سبز پی گیر حقوق و منافع آقایان مهاجرانی, خاتمی و موسوی نیز هستند و خواهند بود حتی اگر آن سرمایه های سبز به حال و روز نامساعد و آشفته گویی دچار گردند که خوشبختانه هنوز هم نگشته اند.
اکبر و جنبش سبز در مورد تک تک ثانیه های موسوی, مهاجرانی, خاتمی, قدیانی, تاج زاده, رهنورد, محتشمی پور و .... از شما حساب می خواهد. لطفا پاسخگو باشید تا تخفیفی در شکنجه هایتان باشد
ضمنا بهتر است که بخاطر آبروی اسلام و نظام و .... به اهالی خانواده رفسنجانی تجاوز جنسی کنید و چند تا از فرزندانش را هم بکشید. راستی آیا شما که منابع امانتی کشور را چاپیده اید و در انزوا مملکت را حراج کرده اید از بیگانگان فریب خورده اید یا اکبر اینا که بخاطر دفاع از جنبش سبز ایران در مقابل شما, منافع خود در عرصه بین الملل را نیز به خطر انداختند؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است