بخش پایانی مجموعه یادداشتهای نا منظم ماههای اخیر اکبر _ قسمت تایپ شده

اقدام نظامی نمونه سبز بر علیه سران و مسوولان حاکمیت سیاسی ایران

من خواستار اقدام نظامی نیروهای مسلح ایران بر علیه سران و مسوولان رژیم جمهوری اسلامی ایران هستم.

چنانچه نیروهای مسلح ایران نتوانند این کار را انجام دهند, نیروهای نظامی آمریکا و دیگر کشورهای غربی باید به کمک ایشان آمده و بجای ایشان, این کار را انجام دهند.

من همینجا لازم می دانم واژه "پویش اسپانسرهای ایرانی اکبر" را نیز تعریف کنم:

چنانچه حکومت ایران در حضور چندین بنگاه و دادگاه و نهاد و سازمان شناخته شده بین المللی رسما و کتبا متعهد به

"تامین نامحدود منابع مالی تداوم مطالعات و پژوهشهای اکبر و تاسیس و راه اندازی سازمان ببن المللی مورد نظر اکبر با همه نمایندگی هایش در اقصی نقاط جهان از جانب ایران"

شود و از سبزهای سرکوب شده سالهای اخیر نیز رفع محدودیت نموده و نسبت به جبران خسارات ایشان اقدام نماید,

تاکید هوشمند و اتوماتیک اکبر بر اقدام نظامی علیه سران و مسوولان حکومت جمهوری اسلامی ایران بطور هوشمند و اتوماتیک منتفی خواهد شد.

همچنین چنانچه ایران دیگر از نمونه های سبز بعنوان قربانیان و سپرهایی در عرصه های ملی و بین المللی استفاده نکند و

ایرانیانی (هر گونه ایرانی یی اعم از جامعه فرهنگی, هنری, سیاسی, اقتصادی, صنعتی, کارگری, کارفرمایی, سرمایه داری و غیره ....) برای حمایت معنوی و مالی از اکبر (نمونه سبز) و اطرافیان نزدیک فکری وی در سطوح مملکتی ایران اعلام آمادگی نموده و برای ابن منظور با یکدیگر همکاری نموده و پیشنهاد حمایت خویش از اکبر و اطرافیان نزدیک فکری وی در سطوح مملکتی ایران را بواسطه یک سازمان معتبر بین المللی به اطلاع اکبر رسانده و به اکبر هدیه دهند, احتمالا تاکید اتوماتیک اکبر بر اقدامات قهریه علیه سران و مسوولان حکومت جمهوری اسلامی ایران بطور نسبی منتفی خواهد شد و بخشهای اصلی انرژی اکبر بر زندگی شخصی خود و تفریح و مطالعه و دیگر جذابیتهای زندگی متمرکز خواهد گشت.

تا زمانی که ما نمونه های سبز برای ملتمان ارزش ریسک پذیری چنین اقداماتی را نداریم و ایران برایمان از این کارها انجام نمی دهد, من بعنوان یکی از تکه های پیکر قطعه قطعه شده جنبش سبز به اعتبار اینکه دیگر قطعات سبز نیز طی سالهای اخیر نتوانسته اند منافع و اهداف مرا تامین کنند و در حد لازم و کافی کاری بایسته و شایسته برای من و کشور و ملتم و یا حتی برای "خودشان" انجام دهند, خود را محق به اقدام نظامی بر علیه سران و مسوولان رژیم جمهوری اسلامی ایران می دانم و دیگر نمونه های سبز نیز حق اعتراض به من در اینمورد را ندارند.

من فداکاری و ریسک پذیری فشار آوردن بر سران و مسوولان حکومتی رژیم حاکم بر ایران را تا جایی ادامه می دهم که در میان هموطنانم (اعم از هموطنان داخل و یا خارج از کشور) ارزشمند ترو اهمیت دار تر شده و مقبولیت عمومی و محبوبیت کافی بدست بیاورم و خساراتم _که سرکوب کارگرهای ملی سبزم نیز از آنجمله اند_ از جانب ایران جبران شود و دیگر از جنگ و مبارزه با رژیم حاکم بر ایران بی نیاز شوم و یا آنکه یو. ان. ایچ. سی. آر و یا دیگر نهادها و دولتهای غربی دست از توسل زورکی و نامحسوس به اکبر بعنوان یک عامل سیاسی برداشته و از اکبر حمایت لازم و کافی بعمل آورند و اکبر را از جنگ و دشمنی با رژیم حاکم بر ایران بی نیاز نمایند.

ضمنا فرصت رژیم ایران برای معامله با اکبر نامحدود نیست.
مثلا اگر میلیونها ایرانی با شعار اکبر, اکبر به خیابانها ریخته و سرکوب شوند, آنگاه من دیگر حاضر به معامله با رژم  حاکم بر ایران نخواهم بود و باز هم بر اقدامات خشونت آمیز بمنظور بازداشت و سرنگونی سران و مسوولان حاکمیت سیاسی امروز ایران تاکید خواهم ورزید. حتی اگر بودجه سازمانم از جانب جمهوری اسلامی ایران تامین شده و اطرافیان نزدیک فکری ام در سطوح ملی ایران نیز بجای سرکوب و محدودیت, غرامت دریافت کنند.


//////////////////////////////////




اتمام حجت اکبر با قوه قضائیه ایران

رییس محترم دستگاه قضایی ایران, با سلام.

من از سران و مسوولان امروزی نظام حاکم بر ایران شکایت دارم. آنها در این کشور چه کار دارند؟ از قدرت مرکزی ایران چه می خواهند؟ آیا من و ملت و کشورم به همراه دین و کتاب و همه چیزهای دیگرمان معطل اداره و نمایندگی شدن توسط هیات حاکمه رژیم جمهوری اسلامی بوده ایم؟

آنها یک روزی برای پنهان نگه داشتن انزوای بین المللی  و عدم کارایی خویش, شعارهای تند هسته ای می داده اند و با سوار شدن بر موج احساسات ناب و پاک مردم بی گناه و استقلال طلب ایران, نان رجز خوانی های هسته ای شان را می خورده اند اما طی ماهها و سالهای اخیر, بازرسان خارجی در سایتهای هسته ای و نظامی ما جولان می داده اند و ما نیز بارها تمایلمان را به سازشهای هسته ای ابراز داشته ایم. در اینمورد من و ملتم از جانب سران و مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران اغفال شده ایم و آنها نیز در پاسخ اعتراضمان در اینمورد, چیزی برای عرضه ندارند جز آنکه به ما وعده دهند ایران را سپر بقای خودشان خواهند کرد و زمینی سوخته برای بعد از خود بجا خواهند گذاشت تا قدرشان بیشتر دانسته شود. من خواستار مجازات آن سران و مسوولان هستم.

همچنین من نسبت به سرکوب سبزهای ایران طی سالهای اخیر و ایجاد و اعمال انواع محدودیتها و فشارها برای ایشان در داخل کشور و در خارج از کشور, از سران و مسوولان حکومت ایران شکایت دارم و خواستار پاسخگویی ایشان در دادگاه به همه انتقادات سبزی که در آرشیوهای سبز به ایشان وارد است و از جملله خساراتی که طی سالها و دهه های اخیر به ایران و هموطنان ایرانی من زده اند هستم.

بدیهی است که عدم اقدام قاطع و سریع قوه قضائیه ایران در اینمورد, اقدام نظامی ملی و بین المللی نمونه سبز را در پی خواهد داشت.

//////////////////////////////////



در مقابل ظلم و خیانت مشمئز کننده ایران به سبزهای خودش ایستاده ام



من از حق و حقوق جهان و جهانیان در مقابل ایران دفاع می کنم.



معاونت دفاعی و نظامی جهان اکبر,



لازم به یاد آوری است که ایران طی سالهای اخیر با ایجاد آلودگی صوتی و بیدادگری های (خوارکستگی های) بیش از پیش باعث آسیب ها و صدمات مضاعف و غیر قابل جبران برای اکبر و جهان اکبر شده است.



معدل معدلهای ایرانی و معدل ایرانیان معاصر که در مقابل بیدادگری سران و مسوولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران بیچاره و بی پناه شده بودند و زورشان به هیچکس جز سبزهای ایران نمی رسید, در مقابل سبزهای ایران دست به بیدادگری زدند و معدل نمایندگی های سبز سالهای اخیر ایران نیز زورشان فقط به اکبر و جنبش سبز رسیده بود و در مقابل اکبر و سبزهای ایران دست به بیدادگری زدند.



اکبر و دیگر جوانه های سبز, سالهاست که در اقیانوس عصر هیاهو به صدف ایمان خویش به خدا و حقیقت و راستی و پاکی پناه برده اند. ایران باید نسبت به اکبر و دیگر مرواریدهای مقدس و سبز ایران متعهد و مسوولیت پذیر باشد.



ایران باید رسما و کتبا متعهد شود که بودجه نامحدود سازمان بین المللی اکبر را تا همیشه تامین کند و چنانچه این غرامت را نپردازد, اکبر و جهان اکبر حق انجام عملیات نظامی بر علیه ایران را دارند و باید هر چه سریعتر این اقدام بمنظور تامین غرامت اکبر از ایران, انجام شود.



/////////////////////////







بیانیه اکبر در اجلاس 2012 جنبش عدم تعهد در تهران



حضار محترم, با سلام و احترام.



ارزشها و واژه هایی همچون دمکراسی و حقوق بشر از نظر من ابتدائیات مورد نیاز برای تحقق افقهایی است که در نظر دارم. افقهایی که در آنجا از عربده کشی و بیدادگری خبری نیست و پر از سکوت است و هر کلمه سبز بشر در کل جهان طنین انداز می شود.



به میزانی که نظم و ثبات و واقعیات حاکم بر جوامع و کشورهای شما با گفتگو و معنویت و رضایت و حرمت و تفاهم و توافق شکل گرفته است, شما می توانید امروز به اینجا بیایید و مدعی ارزشها شوید و بر سر خطا کاران عربده بکشید و دنیای آشفته و پر هیاهوی ما را شلوغش کنید و شلوغترش.



و به میزانی که نظم و واقعیات حاکم بر برخی جوامع و کشورها با زور و استبداد و نفرت و کینه و عداوت و خوارکستگی و مادر جندگی و جنگ و این قبیل موارد شکل گرفته و به ثبات رسیده باشد, آنها فقط در توانشان است که به اینجا بیایند و اعلام کنند که از زنان بدکاره ای که در ایران بخاطر کیر و خایه های بیگانه حاضر به کشتن شوهر های خود بشوند حمایت می کنند.



از اینکه امروز دمکراتیک ترین, ثروتمندترین و توسعه یافته ترین کشورها در اینجا جمع شده اند خوشحالم. اگر با خودتان اعتبار, آبرو, پول و افتخار نیاورده اید نیز اشکالی ندارد. باز هم خوش آمده اید به این سیرک. ما اینجا یک پکیج محیرالعقول برای شما داریم. لیستهای اخیر غرب از ناقضان حقوق بشر در ایران را که به یاد دارید؟ همه کوس و کونهای ایشان و طرفداران و اطرافیانشان و نوامیس از ایشان برائت نجسته شان بطور رایگان در این حراج امروز در اختیار شماست. بعنوان تحفه و پناهنده و سوغاتی نیز می توانید ببرید.



روز خوبی داشته باشید.



/////////////////////////////////////



//////////////////////////////////////



ما صلیب سرخهای همه کشورهای جهان از ترکیه, تمدن غرب و سازمان ملل بخاطر حمله شان به اکبر در تاریخ  15/07/2012  معذرت می خواهیم و قصد اکبر برای مخفی نگه داشتن جرایم و کوتاهی های ایران در قبال اکبر و جهان اکبر و دزدی از ترکیه و تمدن غرب و سازمان ملل بمنظور سوغاتی بردن برای ایران و باج دادن به ایران و معدل معدلهای ایرانی و معدل ایرانیان معاصر را تقبیح می کنیم.



ما از اکبر می خواهیم که اگر واقعا طرفدار و حامی اهداف و افقهای مد نظر خویش بوده است, از مسوولیت اقدامات عجیب غریبی همچون پی گیری "دیکته اکبر" کناره گیری کرده و این قبیل موارد را به معدل معدلهای ایرانی و معدل ایرانیان معاصر و به چین و روسیه و دیگر مسولان اصلی واگذارد.



ما از اکبر می خواهیم که بیش از پیش متوجه کرامت انسانی خویش باشد و کمتر خود را بازیچه و مسخره ایران کند. ما از اکبر می خواهیم که بجای برخورد با جهان و جهانیان, با آن زن بد کاره ای که ایران نام دارد و بخاطر کیر و خایه های بیگانه, شوهر خودش (جنبش سبز) را کشته است و شور و شوق و تشویق و تایید و حمایت جهان و جهانیان در اجلاس عدم تعهد 2012 تهران به سرکردگی چین و روسیه و ترکیه را نیز بر انگیخته است برخورد کند تا دیگر نیازی به پاچه گیری از چین و روسیه و ترکیه و دیگر غریبه های محترم نداشته باشد.



امضا: صلیب سرخهای همه کشورهای جهان







///////////////////////////////////////////////////







خطر حمله نظامی روسیه و چین به ترکیه در پیش است



این موضوع که پس از حمله اخیر تمدن غرب به دیکته اکبر, تمرکز مطالبات و انتقادات اکبر در دیکته اکبر _بطور اتوماتیک و موقت یا دائم_ از تمدن غرب به سمت چین و روسیه منحرف شده است ممکن است موجب حمله نظامی چین و روسیه به ترکیه طی سالها و یا دهه های پیش رو شود.



لذا ترکیه باید با انواع حمایتها از اکبر, در جهت خنثی شدن خطر مذکور گام بردارد.



مسلما اکبر نیز آنقدر مرام دارد و آنقدر برای ترکیه حق و حقوق و امتیاز قایل است که در صورت دریافت پیشنهادهای رسمی حمایت از جانب ترکیه, آن درخواستها را مورد بررسی قرار دهد.



امضا: صلیب سرخ ترکیه







//////////////////////////////////////////////////////////////////////







جنبش سبز, حقیقت ایران بود و نه صلیب سرخ ایران



جنبش سبز ایران پاک و منزه است از آنکه فدایی و صلیب سرخ ایران بوده باشد. جنبش سبز, حقیقت ایران (ورژن معاصر و زمینی, ایرانی از خدا) بود.







///////////////////////////////////////////////////////////////////////







مسوولیت دشمنی متقابل ترکیه با جهان اکبر متوجه ایران است



صلیب سرخ ایران از ترکیه تقدیر و تشکر دارد بخاطر کمک به اکبر. ایران به یاد دارد و فراموش نمی کند که وقتی در سال 2005 یا 2006 اکبر داشت از ایران به ترکیه می رفت اوضاع و روزگار سیاه و نامساعدی در ایران داشت اما در ترکیه دوران جدیدی از پیشرفتهای اکبر آغاز شد. اکبر موفقیتها و پیشرفتهای بسیاری را در ترکیه تجربه کرد و خاطرات بسیاری از حمایتهای موثر ترکیه در آن چند سالی که وی در ترکیه بود در ذهن اکبر به جای ماند. حتی نگهبانان یو. ان. ایچ. سی. آر که ترکیه ای بودند به اکبر بسیار لطف داشتند و یکی از ایشان نیز به اکبر گفته بود که: "بولدوزر بیاور و این ساختمان را بردار". وقتی اکبر داشت در سال 2009 به ایران می آمد در روزهای آخری که اکبر در ترکیه بود نخست وزیر ترکیه (جناب آقای اردوغان) به شهری که اکبر در آن بود آمد و حتی وقتی که اکبر فرصت نکرده بود به دیدار وی برود و داشت بعد از ظهر از کاریزما نت به سمت محل کارش می رفت از سر راه اکبر عبور کرد تا اکبر فرصت دیدار وی را داشته باشد. او بزرگ و بزرگوار بود و علی رغم ایران و انواع و اقسام عجایبش, به اکبر بها داد. او سپس حتی در یک اقدام ایثارگرانه و صلیب سرخی مدعی شد که اکبر یکی دو کامیون هم شمش طلا در شرایط بد اقتصادی ترکیه به ترکیه عطا فرموده و به داد ترکیه رسیده و ترکیه را نجات بخشیده است. خداییش دمش گرم.

امضا:صلیب سرخ ایران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است