ترکیه و سازمان ملل در خطر هستند

ترکیه و سازمان ملل در خطر هستند!

ترکیه و سازمان ملل نمی دانم که در چه خطری هستند، اما با اصرار و بطور دقیق و برنامه ریزی شده ای نزدیک به ده سال است که دارند به من می گویند "بیا، بیا".
البته من هم ده سال است که هی دارم می روم به ترکیه و به سازمان ملل. اما هر بار آنها بطور غیر منتظره ای درها را محکم می بندند و مرا پرت می کنند به پرتگاه!
آیا مرا مسخره کرده اند؟ آیا دارند وجدان ۵+۱ را در مورد من جراحی می کنند؟ آیا دارند چاپلوسی ۵+۱ را می کنند که به شان رحم شود؟
یادش بخیر، چوپان دروغگو هم در خطر بود! او نیز همچون احمدی نژاد دغدغه مدیریت جهانی داشت در عین حال که میزبان و مشروعیت دهنده و تثبیت کننده حق وتوی ابرقدرتها و مافیاها بود. او نیز می گفت جمله امروز ترکیه را که "دنیا از پنج بزرگتر است". او نیز اهل ادا اطفارهایی از این دست بود. گویی یا او نیز منافعش کم شده بود و سهم بیشتری از تقسیم غنایم دزدی در سفره و کاسه مشترک گنده لاتهای جنایتکار زمان خودش می خواست. چنین خواهد بود وقتی که وجدانی از جنایت خودش در حق اکبر در عذاب باشد و با "هاری" و جفتک اندازی و فراپکنی برای حل کردن مشکلات خودش فعال باشد.

ای ترکیه، ای سازمان ملل،
از من فقط در مقابل خودت محافظت کن
من هیچ دشمنی ندارم. همه، دوستان من و امانتداران منافع و دلبستگی های من هستند.
اگر دشمنی برای من تعریف می کنی و از من در مقابلش دفاع و محافظت می کنی، در اصل داری به استراتژی و به چشم اندازهای هدف اکبر (که خود تو نیز هستی) حمله می کنی.
اما تو حق نداری به خودت حمله کنی. چونکه تو صاحب داری. من صاحب تو هستم.
من صاحب تو هستم چونکه کاری با تو نداشته ام اما تو پریده ای وسط تعامل من و ۵+۱ و با اصرار و با برنامه ای دقیق مرا به خودت مشغول و گرفتار کرده ای.
دشمنی تو با من، ایفای نقش دلقک است. اما دلقکها گناهی ندارند و توان لازم برای انجام نقشها و مسوولیتهای بزرگی که بطرز احمقانه ای بر عهده گرفته اند را نیز ندارند و باید نقابهای خودشان را به دور بیاندازند و به نقشهای اصلی، واقعی، متناسب، آبرومندانه و احترام آمیز خودشان بازگردند تا مسوولان اصلی نیز خودشان مستقیما و صریحا مسوول شناخته شوند و وظایفشان را انجام دهند.
ترکیه و سازمان ملل به تعبیری، کشورهای ۵+۱ را خفه کرده اند. بطرزی که گویی در "جنایت علیه بشریت بواسطه جنایت علیه اکبر" هیچگونه ردی از خود کشورهای ۵+۱ نیست و هر چه که هست، چاپلوسان و حرامخورها و جنایتکارانی همچون همین ترکیه و سازمان ملل و جمهوری اسلامی و اینها هستند.
جل الخالق از اینهمه چاپلوسی و رذالت و پستی و بیچارگی!


با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
تهران
۱۵ ژانویه ۲۰۱۹
۲۵ دی ۱۳۹۷

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است