نقض حقوق بشر خواست خدا نیست

حرمت سلیقه و اراده خدا را حتک نکنیم
موضوع حقوق بشر برای من یک موضوع اعتقادی است. من شان خودم را شان یک علاقمند به تحقق حقوق بشر می دانم و نه شان یک مدافع حقوق بشر. اما شما با هیجان بیش از حد به سرکوب ناظران و منتقدان عرصه قدرت مشغولید و من غم درد سرکوب مخالفانتان را در خنده های زندگی و برق چشمانتان نمی بینم.
من دوست ندارم که کسی موجب شرم خدا و حقیقت از بشریت باشد. بخصوص که آن کس یا کسان اهل ایران و از حکام ایران نیز باشد/باشند.
من ملتها را ذینفعان شماره یک سرمایه های اجتماعی کشورهایشان دیدم. سرمایه های اجتماعی جوامع از هر جناحی که باشند را متعلق به خود ملتها می دانم و دفاع و حفاظت از آن اشخاص را مربوط به خود ملتهایشان می دانم و علاقه ای به پر کردن چنین خلا هایی در جوامع ندارم چونکه چنین کارهایی چیزی به من اضافه نمی کند و بخش زیادی از انرژی محدودم را نیز از من کم می کند و مرا که به مطالعه در همه گذشته و آینده بشریت علاقمند بودم از دید وسیع باز می دارد. من شانم را دخالت در امور داخلی کشورها نمی دانم. مخصوصا کشورهایی همچون ایران که ارزشی برایم قایل نباشد.
هر آنچه را که بر سرم می آورید کم کم فراموش می کنم. اما پیشرفتهایی که از آن بازداشته شده ام و از جمله در زمینه معنوی و شخصیتی و تداوم سلامتی جسمی را نمی توانم نادیده بگیرم. یعنی از طرف خدا که به وی سرمشق می دهم و برایش تکلیف تعیین می کنم تحت فشار و زیر سوال و انواع مطالبات (مسوول) هستم.
آنچه را که در عرصه جامعه برخلاف اراده سیاسی اکبر انجام داده اید نمی توانم ضرر و زیانش را بپذیرم. چرا که سرمایه های من امانت خداست و نمی توانم با چیزهایی از جنس پول مردم مشکلات شما را رفع کنم و احتیاجات شما را پوشش دهم. باز هم اگر پای منافع شخصی خودم در کار بود شاید میشد یک کاریش کنم.
غم شما را خودتان با تمام قوا و اراده دارید می خورید.

الآن بدون اینکه این متن هرگونه تعهد و الزامی برای من نسبت به شما ایجاد کند، من از شما دوستان بد و خطاکار و خود را به آن راه  زده ام که به راحتی توانستید مرا طی دهه های اخیر نادیده بگیرید و پا روی منافعم بگذارید و در زمینه نقض حقوق بشر در جامعه نیز به زیاده روی های غیر ضروری مصر و علاقمندید خواهشمندم که

لطفا ظرف 48 ساعت پیش رو حکم احضار پوریا ابراهیمی را لغو و کنسل فرموده و هر گونه گروکشی، تعهد گیری و قید و بندی را تا آخر عمر رژیمتان از ایشان دور نگه دارید.
لطفا ظرف 48 ساعت پیش رو شرایط مورد پذیرش زندانیانی که اخیرا در اعتصاب غذا به سر می بردند و احیانا برخی شان هنوز هم اعتصابشان ادامه دارد را فراهم آورید.
لطفا ظرف 48 ساعت پیش رو رسما به تعقیب قضایی نماینده مجلس که خواستار رسیدگی به حسابهای شخصی رییس قوه قضاییه شده بود پایان دهید.

چند ماه دیگر باز هم نگاه می کنم ببینم امتیاز و نمره اینبارتان در پاسخ به درخواستها و نصایح مشفقانه هشت سال اخیرم چگونه بوده است.

با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ تهران ۱۱:۰۵ - ۲۹ نوامبر ۲۰۱۶


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است