فرصت تعلیق موقت برای چهار کشور

 


فرصت پیشنهادی و موقت و زود گذر اکبر به چهار کشور
پیام اکبر به کشورهای ۳+۱ در اجلاس سه شنبه وین

چهار کشور آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان،
من از شما می خواهم واکسیناسیون مردم کشورم ایران در مقابل ویروس کرونا را بر عهده بگیرید و انجام دهید.
من از شما می خواهم کشورم ایران را از اشغال جمهوری اسلامی که جاسوس و حافظ منافع چین و روسیه در ایران است نجات دهید.
من شما را از هرگونه توافق و قراردادی با جمهوری اسلامی که مربوط به ایران و حقوق و منافع ملی ایران باشد و در آن هرگونه امتیازی و به هر میزان از ایران گرفته شود و من خودم (سازمان اکبر یا همان سازمان موازی) در آن از طرف جمهوری اسلامی شخص اول و تصمیم گیرنده اصلی برای ایران نباشم بر حذر می دارم.
من توی دهن چین و روسیه می زنم.
و از شما چهار کشور می خواهم از جیب حقوق و منافع ملی ایران و ملت ایران هیچگونه امتیازی از جمهوری اسلامی ایران نگیرید تا شما را نیز همچون چین و روسیه همدست جمهوری اسلامی نشناسم. بر توان دفاعی و نظامی ایران اعمال محدودیت نکنید، این مسیری اشتباه است. بلکه برنامه ریزی، اقدام و حمله کنید برای تغییر رژیم در ایران و این را رسما نیز اعلام کنید تا در دیدگاه اکبر متهم نباشید به اینکه همچون چین و روسیه در استقلال و امور داخلی ایران دخالت کرده اید. محدودیتها بر ارتقای توان نظامی و دفاعی ایران را برچینید تا بتوانم به حسن نیت شما اعتماد کنم وگرنه وقتی شما مشکل خودتان مبنی بر عدم تجهیز جمهوری اسلامی به بمبهای اتمی را در اولویت اهداف فشار حداکثری بر ایران قرار می دهید، من چگونه حسن نیت شما را باور کنم و بر آن حساب کنم و چگونه به همراه چین و روسیه شما را نیز به سطل آشغال نیندازم؟
چرا شما اینقدر بی مهر و بی عرضه بوده اید که هنوز هیچگونه پروپزال همکاری راهبردی به ایران نیاورده اید؟
سه شنبه نه با تمرکز بر فعالیتهای اتمی و توانایی های دفاعی ایران
که با طرحهای پیشنهادی خودتان برای همکاری های راهبردی با ایران بیایید. اگر هم با جمهوری اسلامی مشکلی دارید به همراه ملت ایران با همدیگر این مشکل را از سر راه بردارید و ایران و ملت ایران را با بهانه هایی احمقانه دور نزنید و جا نگذارید.
و گرنه این دو روز تعلیقی می گذرد و بطور اتوماتیک شما چهار کشور باز هم به لیست مجرمان مشترک موسوم به ۵+۱ بازمی گردید و تا چند نسل باید دنبال چین و روسیه بدوید و از ایشان دلجویی کنید.
اگر از این رژیم بدتان می آید خوب این مشکل مشترک شما و ما ایرانیان است. اگر شما هم در قراردادها با جمهوری اسلامی فقط مشکل و نیاز و گرسنگی خودتان را در اولویت قرار می دهید و حل می کنید، خوب چه فرقی با چین و روسیه دارید؟ در این صورت پس شما نیز به همراه چین و روسیه بروید به همان فهرست شش تایی که لایق شما شناخته شده است.
جمهوری اسلامی تابلو و بی آبروست. حقوق بشر را پایمال کرده. آیا معاملات استثماری ابرقدرتها با آن و از جیب حقوق و منافع ملی ایران و ملت ایران شرم آور نیست؟ قرارداد بستن با اینها را به گرسنه های لاشخوری همچون چین و روسیه واگذار کنید و سپس با تعیین شرایط حداکثری خودتان حمله کنید و ریشه جمهوری اسلامی و هرگونه قراردادش با چین و روسیه را از خاک پاک ایران بکنید و توی صورت چین و روسیه بکوبید.
شما حامی حقوق بشر در ایران بوده اید، ارزش و قدر خودتان را بدانید و بشناسید و خودتان را به سطح و تراز چین و روسیه که نانشان را به خون فعالان و فرزندان سرکوب شده ایران زده اند و خورده اند تنزل ندهید.
من از شما چهار کشور معذرت می خواهم که شما را هم سطح و هم تراز چین و روسیه در نظر می گرفتم. من نمی خواستم چین و روسیه که ابرقدرت نظامی هستند از حسودی بترکند. اما آن دو کشور ظرفیت احترامی که برایشان قایل شدم را نداشتند، جایگاه و حد و اندازه خودشان را نشناختند و همچون دو گنده لات عربده کش به خودشان اجازه توافق با جمهوری اسلامی برای چپاول ایران و تحت الحمایگی ایران را دادند. چونکه غنا و بضاعتی بجز نازیدن به زور بازویشان نداشتند. اما این شرارت محدود به ایران نخواهد ماند و گسترش خواهد یافت.
امروز شما چهار کشور اگر حاضرید در مقابل این شر بایستید و مردم ایران را از چنگ جمهوری اسلامی آزاد کنید من نیز به این آمادگی خواهم رسید که حساب شما را از حساب چین و روسیه جدا کنم.
سازمان موازی با سطحی از دقت که برایش ممکن باشد، اجلاس وین را رصد می کند. نتایج رسمی و بیانیه ها هر چه که باشد از رسانه ها پخش می شود.
اگر به فهرست ۵+۱ بخواهید برگردید و مشترکا مجرم باشید، اتوماتیک انجام می شود و اگر بخواهید خارج شوید نیز اتوماتیک انجام می شود. نیازی به اظهار نظر مجدد من نیست.
اگر آنچه که در مورد ایران مدنظرم بوده است را بطور حداکثری رعایت کردید که خوب است اما اگر رعایت نکردید، در دیدگاه اکبر به همان زندان ۵+۱ برگردید و از چین و روسیه نیز بابت ریاکاری تان در قبال ایران و ملت ایران معذرت خواهی کنید و دست کم تا چندین نسل نیز به دنبال چین و روسیه بدوید تا بلکه به شما اعتنایی و لطفی کنند. اگر که لیاقت عفو اکبر را نداشتید و به زندان ۵+۱ برگشتید، سلام مرا به چین و روسیه نیز برسانید و بگویید که بین شما و چین و روسیه در دیدگاه اکبر تفاوتی نیست و هر شیش تای شما در نظر اکبر برابرید و همه تئوری های مربوط به ۵+۱ در دیدگاه اکبر به همان شکل کلاسیک خودش است. روزی که فشار را تجربه کنید هر شیش تاتون هم به دنبال راه فرار از زندان ۵+۱ خواهید گشت. از خدا و از افکار عمومی معاصرین و آیندگان می خواهم که چنین روزی که برای ۵+۱ شب خواهد بود نیز فرا برسد.
موفق و پایدار باشید.

علی اکبر ابراهیمی
بامداد دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
۵ آوریل ۲۰۲۱
تهران- ایران





عصر جنگ جهانی بر علیه کشورها و ملتها:

چین و روسیه در قبال جمهوری اسلامی ایران حتی راهبرد مشخص نیز دارند تا چه برسد به سیاست و خط مشی. یعنی همه را دارند.
که عبارت است از "ما گشنمونه ایران رو چپاول کن بیار بده به ما، هر ایرانی هم که اعتراض کرد نیروهای سرکوبگرت رو آموزش می دیم و تکنولوژی سرکوب رو هم در اختیارت قرار می دیم و توی عرصه بین الملل هم آدم خودمونی و هواتو داریم که رژیمت یه وقت تغییر نکنه." ایشان طرف حسابشان ایران و ایرانی نیست که صرفا جمهوری اسلامی است، تکلیفشان با خودشان روشن و مشخص است.
.
اما شما وقتی که از همان ابتدا همه چیزتان برعلیه ایران است، با توان نظامی ایران مشکل دارید، ایران را تحریم می کنید و ....، یعنی از همان ابتدا بازی را به چین و روسیه باخته اید.
شما باید با پروپزالهای همکاری های راهبردی به سمت ایران بیایید تا چین و روسیه را در ایران منزوی کنید.
نکته دیگر که باید توجه داشته باشید، اتخاذ و اعلام سیاست واضح و رسمی تغییر رژیم در ایران است تا نتیجه گیری هایتان انتزاعی و بعید نباشد.
شما با ایران دارید توافق می کنید یا با جمهوری اسلامی؟
اگر صداقتی در شما بوده باشد امروز موفق به اعلام چنین سیاست تغییر رژیم در ایران خواهید شد. باید موجودیت ضد حقوق بشری جمهوری اسلامی را نهدیدی بر علیه صلح و امنیت جهانی بشناسید و برای از بین بردن این تهدید اقدام کنید. این موضوع باید برای شما به باور تبدیل شده باشد.
اما وقتی که نمی توانید چنین سیاستی را رسما اعلام کنید حتما یک مشکلی خودتان داشته اید. پس وقت دیگران را با ریاکاری نگیرید و نسبت به موفقیت و رشد و بالندگی ایران در هیچ زمینه ای حساس نباشید و راه پیشرفت و تعالی و تنفس ایران را مسدود نکنید. چرا که شما هر چه بیشتر به ایران فشار می آورید، جمهوری اسلامی چیزی ش نمی شود و فقط چین و روسیه باجهای بیشتر و بدتری از ایران می گیرند و شما در اینمورد مقصر و مسوولید و همانگونه که چین و روسیه در استقلال و امور داخلی ایران دخالت کرده اند، شما نیز در دیدگاه اکبر چنین موجوداتی شناخته می شوید.
قرار نبست مردم تضعیف شده و مظلوم ایران همه کار و زندگی شان را رها کنند بیایند بروند جلوی گلوله های سیستم سرکوبگر روسی چینی جمهوری اسلامی بایستند. نسرین ستوده، محمد نوری زاد، نرگس محمدی و دیگران دارند به نمایندگی از مردم مظلوم و بی دفاع ایران این کار را انجام می دهند و مچاله می شوند. ۵+۱ که برای ایران سیاست تعیین می کند، برای همین فعالین فداکار چه کار کرده که برای توده های مردم بی نام و نشان به پا خواسته بخواهد انجام دهد؟
همین جمهوری اسلامی از کل مجموعه ۵+۱ نیز صادقتر است که وقتی مردم را در خیابانها می کشد، بر علیه وضعیتی که ۵+۱ برای جهان به ارمغان آمرده فراپکنی می کند و رسما اعلام می کند که: در جنگ جهانی پیروز شدیم!
من در سازمان اکبر (سازمان موازی) جلوی این استثمارگری ها، جهانخواری ها و حرامخواری ها را گرفته ام. من در سازمان اکبر جلوی جنگ جهانی کشورهای ۵+۱ بر علیه کشورها و ملتها را گرفته ام. من نسلهای آینده کشورهای ۵+۱ در قرنهای آینده را در مقابل پندارها، گفتارها و رفتارهای پدرانشان پاسخگو خواهم کرد.


علی اکبر ابراهیمی
بامداد سه شنبه



پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است