سازمان موازی از ایران حمایت می کند

 سازمان موازی از ایران پشتیبانی می کند

نسخه پیش نویس

اومدن اکبر دقیقا یعنی چی؟ مگه اکبر نیومده؟
منتظر اکبر بودن که هم ظلم و هم تمسخره. چونکه اکبر اومده. همون سال ۸۸ مصادف با ۲۰۰۹ با یادداشت "هدف مشترک بشریت" که یک فراخوان علمی بود باز هم کار و زندگی و عافیتشو رها کرد و نه تنها به ایران که به کل جهان اومد. کشورهای ۵+۱ هم در تلاشن که زمینه ای مناسب برای این حضور باشن اما هنوز موفق نشدن.

دولت (حاکمیت) ایران که هنوز هم نفع خودشو در خواب و خودشو زدن به اون راه می دونه و من خیلی وقته که دیگه انتظاری ازش و امیدی بهش ندارم که خودش بخواد با اراده خودش از اراده اکبر اطاعت کنه و یا کاری برای اکبر انجام بده.
.
من منتظرم دولتهای ۵+۱ در سطح سران، وزرای خارجه و یا سفرا
بر مبنای "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" و "سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر" با من تشکیل جلسه بدن
و همچنین منتظرم شورای عالی بدلیل اینکه هنوز چنین چیزی انجام نشده، بر مبنای پلن ای و یا پلن بی اقدام کنه.
هنوز هیچکدوم از اینا انجام نشده.
یعنی نه اون دولتها رسما قدمی برداشتن و نه شورای عالی رسما به دستور من لبیک گفته و فرمانم رو اطاعت و اجرا کرده.
.
من امروز در خلوت خودم با یاد و نام خدا خوشم
و در کنار زندگی خودم شاید تونستم اندکی هم تاثیرات مثبت تدریجی برای توسعه سازمان موازی داشته باشم.
من دارم کار معیشتی زندگی خودمو انجام می دم و اگه هم فرصت شد کار مطالعاتی و علمی فرهنگی و نهایتا و حداکثر، کار سیاسی که حق هر نیروی به غنا و خودشکوفایی رسیده ای است که با فعالیت سیاسی برای کسب قدرت تلاش و رقابت کنه. مثل کشورهای ۵+۱ نیستم که برای تحمیل استیلای خودم بر دیگر کشورها، فیگور نظامی برای جهان گرفته باشم و عمده انرژی و پول و بودجه م هم برای همین کار رفته باشه.
من توی کشور خودم نشستم و با کسی هم کاری ندارم و به همین چیزی هم که هست قانع و راضی و خوشحالم و می گم خدا رو شکر.
و برای اینکه این کشور در چنین جهان آشفته ای قابل محافظت هم باشه، برای این کشور توان دفاعی و نظامی هم می خوام.
.
امروز اون شش کشور هنوز رسما از من پشتیبانی نکردن و اگه این حمایت رو آغاز کنند هم تا روزی که من بخوام رسما قدرت رو در دست بگیرم و رییس جمهور جهان بشم زمان می بره.
اما اون شش کشور همین دیروز و امروز هم با ایران کار داشتن و کار دارن و بر روی ایران تاثیرگذارند و برای ایران محدودیت تعیین می کنن.
و من تا روزی که هنوز رییس جمهور جهان نشدم، حق دارم که از ایران بطور ویژه حمایت و طرفداری کنم و در امور ایران اعمال اراده کنم.
یعنی نه تنها حق دارم بلکه حتی مجبورم. چونکه صاحاب جهان شدن فعلا فقط ذهنیات منه و در واقعیت، من امروز بعد از یاد خدا بجز ایران دیگه هیچ ملک و مملکتی ندارم که بخوام لااقل توش زندگی کنم و نون بخورم و همینم ابرقدرتها برام زیاد می بینن و جمع شدن دارن برای کشورم نقشه می کشن تا حقوق و منافع ملی ایران رو یه جوری از دست ملت ایران دربیارن.

پس من بغیر از سازمان موازی، در مورد امور ایران هم دارای نظر هستم و از ایران ویژن در ذهن دارم و کشورهای ۵+۱ رو موظف و مسوول می شناسم که با موفقیت در مقابل من نسبت به این ویژن پاسخگو بشن.
روزی که جلسه مون در مورد سازمان موازی تشکیل می شه، در پایان جلسه بعنوان یک برنامه حاشیه ای، کارمنداشون باید از میون اون بخش از آثار و آرا و نظرات من که مربوط به ایران بوده، ویژن من از ایران رو به شکل بولتنهایی به اونا ارایه داده باشن و اونا بولتن رو برای من بخونن تا من تایید کنم و سپس پاسخگو بشن که نسبت به تحقق این پولتنهای مورد نظر و مورد تایید اکبر چه کارهایی انجام دادن و چه کارهایی برای انجام دادن در برنامه دارن.
.
من امروز در خلوت خودم با یاد و نام خدا خوشم
و در کنار زندگی خودم شاید تونستم اندکی هم تاثیرات مثبت تدریجی برای توسعه سازمان موازی داشته باشم.
پس هیچگاه در نظر ندارم که بیام روی دیوار یکی از سفارتهای ۵+۱ در تهران بنویسم مرگ بر کشورهای ۵+۱
و اگر روزی این کار رو انجام بدم
بخاطر اینه که بگم حق و حقوقم رو ضایع نکنید و زیر پا نگذارید. وظایفتون در مورد مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر و سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر رو انجام بدید.
و اگه به زبون آدمیزاد انجام نمی دید، شورای عالی باید طبق پلن ای و یا پلن بی اقدام کنه
و اگر که شورای عالی تون هم مثل خودتون بی شرفه و از اکبر اطاعت نمی کنه، خبر مرگتون برید دنبال بیل زدن باغچه کشورهای مطبوع خودتون،
با جهان چی کار دارید؟
حقوق و منافع کشورهای جهان مگه ارث پدری شما بی همه چیزهاست که برای به چنگ آوردنش رفتید بره خودتون جنگ افزارهای برتر انبار کردید!؟
با ایران چی کار دارید؟
شما حقوق و منافع ایران و ملت ایران رو با کیا می خواید معامله کنید؟
با اینا که در سالهای ۸۸، ۹۶ و ۹۸ مردم ایران رو سرکوب کردن؟ ما خود همینا رو برای شما پست می کنیم شما حقوق و منافع ملی کشورهای خودتونو بطور کامل و مطلق واگذار کنید به سازمان موازی. آیا حاضرید؟
ملت ایران از جمهوری اسلامی نمی ترسه، ملت ایران از لاشخوریسم و بی اعتباری شما شیش تا می ترسه که جهان رو گذاشتید روی سرتون دارید جار می کشید نفس کش می طلبید! و به همین دلیل هم هست که دست به تغییر و ارتقای نظم و ثبات موجود نمی زنه.
اصلا نماینده ایران همین جمهوری اسلامی. شما با همینا هم درست کار نمی کنید و درست قرارداد نمی بندید. شما این بیچاره ها رو گیر آوردید! شما بنویسید و امضا کنید که حقوق و منافع ایران رو به رسمیت می شناسید و براش احترام قائلید و سپس هم بروید. اما شما این کار رو نمی کنید چونکه روی احمق و مسخره بودن خودتون زیادی حساب باز کردید.
در اثر هجوم مداوم استبداد و استعمار، امروز از ملت بی گناه، بی دفاع و مظلوم ایران جنازه ای باقی مونده.
شما شاید امروز از روی جنازه ملت ایران عبور کنید
اما اگه نتیجه ای هم بگیرید در کوتاه مدت خواهد بود و "دست بالای دست بسیار است".
همین زورگویی امروز شما به ایران، در میان مدت و در بلند مدت می چرخه، می چرخه، می چرخه، می چرخه و آخرش میاد گریبان خود شما رو هم می گیره. آسیاب به نوبت.

علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۱۴ فروردین
۳ آوریل ۲۰۲۱
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است