شورای عالی منتظر چیست

شورای عالی منتظر چیست!
آیا منتظر مرگ باقی فرزندان سبز ملت ایران است تا معاملات ۵+۱ با جمهوری اسلامی مشروع و تثبیت شود؟

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

در جای خالی انجام شدن وظایف ۵+۱ در قبال آن دو سند،
من از شما خواسته بودم که بر مبنای پلن ای و یا بی، اقدام کنید.
چه شد؟ چرا دستور را اجرا نکرده اید؟
آیا منتظر بودید که من بروم اقدام میدانی خطرناک انجام دهم تا نابودم کنند؟
اصلا فرض کنیم که وضعیت و شرایط من در جامعه ایران بسیار هم عالی و تثبیت شده است در هر زمینه ای در هر جا و به هر عنوان. اما خوب چه ربطی دارد؟ آیا ۵+۱ نباید در مقابل آن دو سند پاسخگو می شد؟ و حال که نشد، شورای عالی نباید بر مبنای دستور طبق پلن ای و یا بی اقدام می کرد؟ و اگر اقدام نکرد، تا کی می خواهد به تعویق بیندازد؟ تا وقتی که من خودم دست به اقدام خارج از حد توانم بزنم و نابود شوم؟!
چه ضرورتی هست که من حتما روزگارم سیاه باشد و دست به خودکشی بزنم تا شما برای من کار انجام دهید!؟ خوب مثل آدم کار را انجام دهید.
من منتظرم ببینم چه عرضه ای از خودتان نشان می دهید.

علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۳ فروردین
۲۳ مارس ۲۰۲۱
تهران- ایران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است