دیدگاههای اکبر در روزهای اخیر


وزیر خارجه محترم کشور چین،
به ایران خوش اومدید.
چنانچه می خواهید فردا قرار داد بلند مدتی چیزی با بچه های ما در حکومت وقت ایران منعقد بفرمائید، ممنون و خوشحال می شم اگه قبلش تشریف بیارید یه جلسه چند ساعته با خود من هم داشته باشید.
اگه انعقاد اون قرار داد موضوعیت داره، حتما این کار رو انجام بدید.
سپاسگزارم

علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۶ فروردین
۲۶ مارس ۲۰۲۱
تهران- ایران

.
.
.

نوبری یه بره خودش این سبک مملکت داری علم الهدایی!
هر کدوم از ابر قدرتها یه بخشی از منافع ملی مون رو به دندون گرفتن و دارن می درن و می کشن و می برن!
یکی برنامه اتمی و توان دفاعی مون رو
_بطوری که کشورهای اطراف هم F35 می خرند اما ما حتی هواپیمای مسافری هم نمی تونیم بخریم که بتونیم به این بهونه انسداد مالی علیه ایران رو بشکونیم._
یکی داره دریای خزر رو می بره،
یکی داره جنوب کشور رو می بره، .... .
چه خبره؟ این چه وضع مملکت داری یه؟ وضع مردم در داخل که گل و بلبله، اما در عرصه بین الملل دیگه چرا به اینجا رسیدیم؟
اگه نمی تونید مدیریت و نمایندگی کنید، دست از سر ایران بردارید و برید. مشکل ایران ریاست جمهوری نیست که براش انتخابات برگزار کنید، مشکل ایران مجموعه حاکمیتی ش هست. لطفا به امکان گذار مسالمت آمیز میدون بدید.
سپاس.
.
.
.

خوبه و یه فرصته برای ایران که در این پروژه کمربندی چین شریک بشه. اما چین حق نداره که ایران رو در وضعیت بیچارگی و استیصال فرض کنه و قرار داد مورد نظر خودش رو به ایران تحمیل کنه.
جمهوری اسلامی هم حق نداره که اگه معده دنیا به سادگی و با میل و اشتیاق پذیرش ایدئولوژی ایشان و تبدیل شدن به حسینیه رو نداره، پوست ایران رو با فساد مالی در داخل و رشوه و باج دادن و عناد و لج بازی کردن در خارج بکنه و پدر مردم ایران رو در بیاره.
آیا ضرورت اولویت دار ایران و ملت ایران واقعا همین تضعیف و محاصره شدن در میان نفرت و دشمنی و فرصت طلبی و غیره بوده؟
چرا صورت مسئله رو با یک مسئله دیگه پاک می کنید و کشور رو از یک چاله ای به چاله دیگر میندازید؟ اول همین دخالت خارجی در برنامه اتمی و توان دفاعی کشور که بر سر کشور آوردین رو برید حل و فصل کنید، بعدش از موضع قدرت قرار داد با چین رو هم ببندید، حالا اعتناتون به وضعیت حقوق بشر در ایران پیشکش.
در این وضعیتی که همه چیز روی هواست چه وقت چنین قرار دادهای بلند مدتی یه؟
یه کم فرصت بررسی های کارشناسی لازمه. اگه عجله و اصرار هست که همین الآن قرار داد بسته بشه، اپوزیسیونهای برانداز جمهوری اسلامی نیز باید در تهیه قرار داد شرکت داشته باشن و نسخه نهایی باید به تایید اونها هم برسه تا اطمینان حاصل بشه که ایران بیش از چین از حق چانه زنی برخوردار شده.
لااقل نسخه ای که امروز قرار بوده امضا بشه رو چند ماه در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار بدید تا کارشناسان مستقل هم زوایای اون رو بررسی کنن.
اینجوری که شما دارید پیش می رید طفلکی چین رو هم ممکنه به دردسر بیندازید. یهو دیدی چین .... (چیز) شد و چیزی ازش نموند که بخواد به شما ۴۰۰ میلیارد دلار پول بده.
سپاس.

.
.
.

با واکسنای اصلی کرونا مخالفی، هیچی بهت نگفتن، حالا هنوز با چین بسته نبسته مغرور شدی و قلاده وزیر بهداشتو باز کردی ول کردی تو مردم!؟
به تو اعتماد ندارم که می خوای با سلامت مردم چی کار کنی. تضمین بده هیچیک از واکسینه شوندگان رای داده یا رای نداده قابل شناسایی و تفکیک نخواهند بود.

.
.
.


فکت شیت اکبر
(بیانیه اکبر خطاب به دولت چین در مورد
متن موسوم به همکاری راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین)

دولت محترم چین، با درود و احترام.
یاد آور می شوم من از همه بیشتر برای شما احترام قائلم، شما را دوست دارم و دلسوز و خیرخواه شما هستم. حتی، بخصوص و خیلی خیلی بیشتر از آن بخش از دوستانم که امروز جناح حاکم در ایران را تشکیل داده اند.
در آستانه بهار که موضوعات سازمان موازی مدنظرم با ۵+۱ همچنان حل نشده و به نتایج اولیه نرسیده باقی مونده بود
داشتم خودمو با امکان پی گیری دیپلماتیک و تدریجی محصولات دلخوش می کردم
و داشتم ضمن شرمساری از اپوزیسیونها، آلترناتیوها، ناظران و دیگر فعالان سرکوب شده ایرانی که بواسطه محروم شدن از برخی حقوق حداقلی شون از حق ناخوشی و نارضایتی برخوردار شده بودن، با برخی دیگه از مسایلم نیز در جامعه ایران دست و پنجه نرم می کردم و بالاخره خوش بودم و یه وعده های غذایی ویژه و برخی خوراکی ها هم برام ممکن و محقق شده بود و از یه آرامش نسبی برخوردار بودم و تعطیلات عید هم بود و خوشی و .... .
تو یهو از کجا پیدات شد وسط این خوشی و آرامش من ای چین محترم!؟
جوونی من و خیلی دیگه از فرزندان ملت ایران در این راه فدا شد که بین ایران و کشورهای توسعه یافته غربی اسناد همکاری راهبردی امضا بشه، چی شد که نشد و چی شد که چین که خودش هم توی یک همچین صفی بود حالا این روزا می گن که خودش برای ایران شده تصویر هدف توسعه و همکاری!؟ البته خوش اومدید و حتما که مراد خود من و ما هم بوده و هر چند که نمی خواستیم با این وضع و در چنین روزهایی چنین چیزی امضا بشه و اون رو تایید نمی کنیم اما مشارکت ایران در این پروژه چین مدنظرمون بوده. الآن که بهتر به چین دقت می کنم می بینم که چین چقدر قشنگه و من چقدر از چین خوشم میاد. معرکه هستی چین، بیا که دیگر ابرقدرتها از حسودی بترکن و ببینن چه غلط بزرگی کردن که خواستن ایران رو به چین واگذار کنن.
بیا و برای اینکه نقض استقلال و دخالت در امور داخلی ایران نشه، یه کمی هم از حقوق بشر در ایران و تغییر رژیم در ایران حمایت کن تا زیاد هم آبرو ریزی و بی اعتباری نشه. واردی که!؟ یاد بگیر رفیق احمق اکبر، تو چی ت کمتره از این آمریکا و اینا؟!

من از شما خواهش کرده بودم برای امضا تشریف نیارید. دلایلم رو نیز با عجله تشریح کرده بودم.
حالا تشریف آوردین و امضا فرمودید.
خوش اومدید و خوب کاری کردید.
حالا مفاد مورد نظر من در متن امضا شده رو خدمتتون تقدیم می کنم تا ببینید که چی رو امضا کردید و پس از اون باز هم به لبخندتون ادامه بدید که من به مخالفان تشریف فرمایی چین ثابت کنم که اونا در اشتباهند و چین خیلی هم خوب و عالیه.

شما در این متن، هیچگونه تعهدی از ایران نگرفتید و هرگونه تعهدی به ایران دادید.
شما در این متن متعهد شدید که از همین فردا همه بمبها و تجهیزات و جنگ افزارهای اتمی و غیر اتمی برتر خودتون رو به ایران واگذار می کنید و در اختیار ایران قرار می دید تا ایران نسبت به چین برتری نظامی داشته باشه و بتونه بر حسن اجرای قرار داد نظارت کنه.
ایران خودش اگه از چینی ها خوشش بیاد و از کارایی و بازدهی اونا راضی و خوشحال باشه، ممکنه گاهی از امنیتشون هم محافظت کنه
اما چین حق نداره هیچگونه نیروی نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی اعم از رباط، دستکاری ژنتیکی شده، عادی و از نوع بشر، ساده، ماهر و یا حتی نگبان با خودش بیاره و اگه این کار رو بکنه، نیروهای نظامی، امنیتی و پلیسی ایران و جهان می زنن توی دهنش.
شما در این متن متعهد می شید که ایران قبل از برخورداری از شانس همکاری در این پروژه کمربندی چین، بیش از این میزان از همکاری، با خود کشورهای پیشرفته غربی همکاری های راهبردی طراحی، امضا و عملیاتی کرده باشه.
اگر درست عمل نشود شما می پذیرید که چین بمباران اتمی شود.
هر کدوم از این بندها که انجام نشه هم ایران و هم دیگران حق دارن که بیان چین رو بمباران اتمی و با خاک یکسان کنن. البته اگه من خودم زنده باشم نیاز به دستور و امضای خودم نیز خواهند داشت.
شما دیگه حق فرار کردن ندارید و حالا که اومدید باید در این قرار داد بمونید.
شما در این متن متعهد شدید که هر وقت هر مهاجمی از خارج به هر دلیل خواست با ایران جنگ تمام عیار و مستقیم و یا جنگ محدود و غیر مستقیم کنه و به ایران حمله نظامی گسترده و یا محدود کنه، کمترین کاری که انجام می دید سپر شدن و به مرگ دادن چین باشه.
اگه این نظام حکومتی یه روز رفت، شما حق فرار کردن ندارید و باید تعهداتتون رو با همکاری نظام حکومتی بعدی در قبال ایران انجام بدید.
در هر مقطع از اجرای قرار داد شما باید از ایران بترسید و کارتون رو خوب انجام بدید
نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی ایران حق دارند بطور روزانه اتباع چینی حاضر در ایران را گوشمالی و آموزش انظباطی دهند و تادیب کنند.
چقدر خوبه که چین عاشق سر کچل ایران شده
و داره از سر و کولش بالا می ره
و قولونجاشو می شکونه!
چین خیلی با حاله‌،
دوستت دارم چین.


با مهر و احترام،
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۸ فروردین
۲۸ مارس ۲۰۲۱
تهران

.
.
.




اعلامیه فوری اکبر به قوای نظامی چین:
توافق راهبردی ۲۵ ساله چین با ایران
از طرف چین زیر پا گذاشته شد.
بدین ترتیب که
من در فکت شیت اکبر
به دولت رسمی چین گفته بودم:
"شما در این متن متعهد شدید که از همین فردا همه بمبها و تجهیزات و جنگ افزارهای اتمی و غیر اتمی برتر خودتون رو به ایران واگذار می کنید و در اختیار ایران قرار می دید تا ایران نسبت به چین برتری نظامی داشته باشه و بتونه بر حسن اجرای قرار داد نظارت کنه."
اما زمان گذشت و خبری نشد.
چین موظف است به سرعت پاسخگو شود و یا هرگونه عواقبی حتی تا سطح نابود شدن و صاف و با خاک یکسان شدن را بدون مقاومت بپذیرد.


علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹
۲۹ مارس ۲۰۲۱
تهران- ایران

.
.
.


اعلامیه فوری اکبر به نیروهای مسلح ایران:
توافق راهبردی ۲۵ ساله چین با ایران
از طرف چین زیر پا گذاشته شد.
بدین ترتیب که
من در فکت شیت اکبر
به دولت رسمی چین گفته بودم:
"شما در این متن متعهد شدید که از همین فردا همه بمبها و تجهیزات و جنگ افزارهای اتمی و غیر اتمی برتر خودتون رو به ایران واگذار می کنید و در اختیار ایران قرار می دید تا ایران نسبت به چین برتری نظامی داشته باشه و بتونه بر حسن اجرای قرار داد نظارت کنه."
اما زمان گذشت و خبری نشد.
جمهوری اسلامی موظف است به سرعت پاسخگو شود و یا عواقبی که سرنگون شدن فقط یکی از آنهاست را بدون مقاومت بپذیرد.
نیروهای مسلح ایران هوشیار باشند.



علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹
۲۹ مارس ۲۰۲۱
تهران- ایران

.
.
.


پیشنهاد و چشم انداز خود اکبر در مورد موضوع چیست؟
همه کشورهای جهان و از جمله ابرقدرتها که شامل چین هم می شود، پشت در های بسته ایران صف کشیده اند و هر یک نیز طرحهای پیشنهادی خودشان برای همکاری های راهبردی با ایران را در دست دارند و در حال رقابتند و هر یک نیز حاضر است امتیازهای بهتر و بیشتری را پیشنهاد کند.
ایران نیز با همه آنها با احترام و تکریم رفتار می کند و با همه آنها قرار داد می بندد اما نحوه هماهنگی، انسجام و اولویت بندی اینهمه قرارداد را منافع ملی ایران و قوانین ایرانی تعیین و مشخص می کند.
این تصویر مورد نظر، مورد تایید و مورد حمایت من بود و اگر که اینهمه دغدغه ایران را داشتیم برای این بود که به چنین تصویری نزدیک شود.
اما نسبت به تصویر عالی ارایه شده در سطور بالا،
امروز موفق به کسب رتبه ای مناسب برای کشور
نشده ایم
و مجبوریم در وضعیت ضعف و از سر استیصال و بیچارگی برویم به هر کشوری که ممکن شد التماس کنیم بیاید با ما قرار داد ببندد!



علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹
۲۹ مارس ۲۰۲۱
تهران- ایران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است