دستور اکبر به شورای عالی

 


فرمان اکبر به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،
کشورهای ۵+۱ هنوز هم در مقابل "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" پاسخگو نشده و "سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر" را به سازمان ملل معرفی و پیشنهاد نکرده اند.
کشورهای ۵+۱ هنوز هم بر مبنای این دو سند
نه در سطح سران، نه در سطح وزرای خارجه، نه در سطح سفرا و نه در سطح دیپلماتهای سطح پایینترشان
هیچگونه جلسه ای با من تشکیل نداده اند.
.
من همینک و همینجا به شما (به شورای عالی) دستور می دهم
ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۱۶ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ به وقت ایران،
کشورهای ۵+۱ را بمباران نظامی کنید و به کشورهای ۵+۱ حمله گسترده نظامی کنید و تا نفس آخرشان نیز دست از سرشان برندارید.
.
در صورتی که از دستور سرپیچی کنید ممکن است من مجبور شوم اینجا در تهران روی دیوار یکی از سفارتهای ۵+۱ دستور را در قالب عبارت "نه به امنیت کشورهای ۵+۱" بنویسم
و در اینصورت از طرف ایرانی ها مورد سرکوب و تضعیف قرار بگیرم و در دستان اینها حتی کارم به مرگ نیز بکشد.
از خدا می خواهم کمکم کند این کار را انجام ندهم. نه در ساعات پیش رو و نه در روزها، هفته ها، ماهها و یا سالها و دهه های پیش رو.
و امیدوارم شما دستور را فورا و بطور کامل اجرا کنید تا اصلا نیازی نباشد که من دست به چنین کاری بزنم و خودم را به خطر و زحمت و ضعف بیندازم.
اینجا در صورت بازداشت شدنم من از نظر مالی، بهداشتی، زمانی و غیره و غیره به سرعت و شدت تضعیف خواهم شد
و من که توانایی و سیستم ایمنی ام آنقدرها قوی نیست و توانایی تحمل چنین ضعفی را ندارم، مجبور خواهم بود از همان ساعت نخستین بازداشت، دست به اعتصاب غذا بزنم.

علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۱۵ مارس ۲۰۲۱
مصادف با ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
ساعت ۱۴ و ۴۴ دقیقه
تهران- ایران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است