Special application for hosting great voice



اپلیکیشنی ویژه صدای اکبر


آیا کلاید هاوس اپلیکیشنی است که ویژه میزبانی از محتوا و صدای اکبر طراحی شده است؟

اگر دانشجویان، دانشمندان، پژوهشگران و نخبگان عرصه های مختلف در ایران و جهان
از امکان آشنایی با اندیشه اکبر و ارائه مشاوره و نظر به وی در محیطی متشکل از کلاب ها و در قالب "گپ و گفت های غیر رسمی" برخوردار باشند،
آشنایی با رزومه ها و پتانسیلهای بسیاری از ایشان
و مشورت و رایزنی با برخی از ایشان
در مورد توسعه ایده ام و نحوه اجرای پروژه و تاسیس سازمان مد نظرم
برای من آسانتر و قابل دسترس تر خواهد شد.
.
اگر این امکان توسط یک اپلیکیشن یا شبکه ای اجتماعی برایم قابل فراهم شدن است که چه بهتر. خوب است.
من استقبال می کنم تیمی فنی و اجرایی از شرکت مربوطه اپلیکیشن برای راهنمایی من به ایران بیاید و با تاسیس شرکتی در ایران همکاری خودش با مرا آغاز کند.
حتی در غیر اینصورت نیز من در نظر دارم خودم شخصا و به تنهایی در ماهها، سالهای و یا دهه های آینده، به جستجوی ابزار مناسب کارم بپردازم و نحوه استفاده از آن را بیاموزم و گامهایی هر چند کوچک در جهت اجرا بردارم.
.
برای آشنایی با "محتوا"ی گریت، می توان به پاراگرافهای پایانی متن اخیرم با عنوان "سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر" مراجعه کرد.
.
پژوهشهای من مستقل بوده و از طرف خودم پشتیبانی شده اند و الزام و تعهدی برای پی گیری حرفه ای و به ارمغان آوردن دستاوردهایی ویژه از پژوهشهایم به هیچ مرجعی ندارم. فقط از درون خودم انگیزه هایی هست برای فعالیت در زمینه ایده ها و پژوهشهایم.


علی اکبر ابراهیمی
فوریه ۲۰۲۱
اسفند ۱۳۹۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است