دیپلماتها بابت چه حقوق می گیرند



آیا اکبر با خطر اقدام به تحصن انتحاری اعلام نشده مواجه است؟

اعلام آماده باش به شورای عالی


شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها، 

مردم معترض و به پاخاسته ایران تنها نیستند. نرگس محمدی تنها نیست. محمد نوری زاد تنها نیست، نسرین ستوده، محمد علی رجایی، فرشید هکی و .... تنها نیستند.
آنها از جانب افکار عمومی نسلهای امروز و فردای بشر پشتیبانی می شوند.
.
سران جهموری اسلامی در ایران که طی چهار دهه گذشته بزرگی به مردم ایران می فروختند،
کارشان به سطحی از شیفتگی در برابر هژمونی ابرقدرتها رسیده است که 
مشغول انواع و اقسام نرمشها و واگذاری های
نظامی، اتمی، جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشت و درمانی و غیره و ذالک
از جیب حقوق و منافع ملی ایران و ملت ایران و نسلهای آینده ایشان
به کشورهای ۵+۱ هستند.
.
مردم ایران استثمار شدن توسط چنین استبدادگران استعمار پرست و ذلیلی را تاب نیاورده و در سالهای ۸۸، ۹۶، ۹۸ و در روزهای اخیر در مقابل ایشان به پا خاسته اند.


بغیر از اولویت ضروری و موضوع اصلی اکبر در عرصه بین الملل
که همانا پاسخگو شدن کشورهای ۵+۱ در مقابل اکبر و حمایت ایشان از اکبر است،

به نظر می رسد مناسب است که ایالات متحده آمریکا نیز چند لحظه در اهدافی که خودش از فشار حد اکثری بر ایران تعریف کرده تجدید نظر کند و اهدافی کاملا منطبق با منافع ملی ایران و ملت ایران را در نظر بگیرد و بمنظور بازداشت سران جمهوری اسلامی و رسیدگی به شکایات ایرانیان از ایشان، در چهارشنبه سوری امسال دست به یک اقدام نظامی جامع بزند تا به همراه ملت ایران، همچون دو لبه قیچی به سران این رژیم بی ریشه ضربه قضایی بزنند. 

منهای لوکیشن روز اکبر که متعلق به صاحب خودش هست،
دیگر سنگرها و پایگاههایی که برای عملیات نظامی در ایران تعیین کردم
همچنان متعلق به من هستند 
و نیروها پس از حمله هوایی و پس از آغاز عملیات زمینی در تهران، ابتدا باید در آنجاها مستقر شوند و سپس عملیات را گسترش دهند.
.
تا اینجای این متن من فقط نظرم را پیشنهاد کردم که همین ارایه نظر و پیشنهاد نیز می تواند برای آمریکا کافی باشد تا از من تقاضا کند در این زمینه با هم قرار داد ببندیم.
اما طی ساعات، روزها و یا هفته های پیش رو ممکن است که به پنتاگون و سیستم نظامی آمریکا، دستور اجرای این نظر را بدهم.
من هنوز چنین دستوری را صادر نکرده ام
اما
چنانچه چنین دستوری را صادر کنم و آمریکا آن قرارداد را در دست نداشته باشد و از اجرای دستور نیز سر باز زند، شورای عالی باید یکبار دیگر به خودش یادآوری کند که سال ۲۰۲۱ سال حمله نظامی اتمی به آمریکا و سال بمباران اتمی آمریکاست. 

حق صدور چنین دستوری حتی پس از چهارشنبه سوری سال ۲۰۲۱ نیز هر لحظه، هر ساعت، هر روز، هر هفته و هر ماه برای من محفوظ خواهد بود.
.

یاد آور می شوم اگر کشورهای ۵+۱ خودشان وظایف خودشان در مقابل مرا انجام داده بودند، من خودم امروز انواع ابزارهای لازم را در اختیار داشتم که اوضاع سیاسی در ایران را سر و سامان دهم و نیازی نبود که آنها در اینمورد به من کمک نظامی کنند!
من کمک نظامی از ۵+۱ را برای دیالوگ با خود آن شش کشور لازم دارم و می خواهم.
پس چنان دستوری را چرا صادر کنم؟
اگر که چنان دستوری هم باید صادر کنم، در اینمورد باید باشد و نه در آن مورد.
.


یاد آور می شوم شان و جایگاه من در فضای سیاسی ایران و یا هر کشوری و یا در کل جهان، مستقل، فراجناحی و شان و جایگاه والدین است. 
و بر همین مبنا، همه طرفها و جناحها اعم از نیک و بد، از یک حداقل منافع، مصونیت، امنیت و آرامشی در دیدگاه اکبر برخوردارند
و خط مشی من تبعیض در میان آن فرزندان و ایجاد حسادت در میان ایشان نیست.
اما اگر فرزندانی وجود داشته باشند ناخلف که حریم، منافع و حقوق دیگر فرزندان در جامعه سیاسی و حتی والدین این جامعه را زیر پا گذاشته باشند و جامعه را به بیراهه ببرند و من با آنها مخالفت کنم و یا چشم انداز اهداف برای جامعه تصویر کنم و از فرزندانی که به آن چشم انداز نزدیکترند تقدیر کنم،
این به معنای بی عدالتی و دوست نداشتن فرزندان ناخلف و رسوا سازی ایشان و دادن بهانه به ایشان برای حسادت و یا دیگر راه حلهای شرورانه شان نیست.
متنفر بودن از هیچیک را در شان خودم نمی شناسم حتی اگر که گاهی برای برخی هایشان متاسف و از ایشان خشمگین بوده و خواهان تنبیه شان باشم.
.
واضح است که فرزندان ناخلف در صورت جناح حاکم بودن در جوامع، به من که والدین هستم میدان و فرصت اعمال اراده مبنی بر تنبیه ایشان و سر جای خودشان نشاندنشان را نداده اند، نمی دهند و نخواهند داد.
در اینموارد خط مشی من مخالفت انتحاری و تا سرحد مرگ با آن ناخلفان نیست.
اگر هم قبلا چنین کرده باشم اما در آینده بنا ندارم که چنین کنم.
من امروز نیز همچون همان سالهای قبل از یک دهه اخیر که هنوز برای امداد رسانی به موضوعات فوری جامعه وارد عرصه اظهار نظر در سیاست نشده بودم،
از غنایی ویژه در زندگی خودم برخوردارم که در خلوت خودم با خدا نیایش کنم و همین برایم کافی باشد و بابت حداقلها نیز خدا را شکر بگویم.
در این روزها، سالها و دهه هایی که همه درها در جهان توسط کشورهای ۵+۱ به رویم بسته و قفل شده است،
اگر "فضای کسب و کار صنعت بتن ایران" استخدام اکبر، کار دادن به اکبر و حسن همکاری با اکبر را برای خودش افتخار بداند و موفق به کسب چنین میزانی از شرف برای خودش بشود من حتی به همین امکان نیز قانعم و فعلا اولویت ضروری خودم را فعالیت در همین زمینه برای زندگی ام و برای احتمال توسعه تدریجی و احتمالی پژوهشهایم تعریف کرده ام و نه اعتراض انتحاری ( خارج از حد توانم) به استبدا یا استعمار علیه ایران تا سرحد تضعیف و حتی مرگم.
اگر هم بخواهم روزی چنین اعتراض انتحاری یی بکنم، آن اعتراض، به استبداد و استعمار علیه ایران نخواهد بود. چونکه خیالم از بابت هموطنانم راحت است که هم نخبگانشان و هم خود مردم ایران هر یک به سهم خویش هم می توانند و هم می خواهند که چنین موضوعاتی را پی گیری کنند. من نیز به سهم خودم قبلا آن موضوع را پی گیری کرده ام و هموطنانم راضی نیستند که در آنمورد بیش از پیش خودم را به زحمت و ضعف بیندازم.
.
اگر روزی دست به چنان تحصن اعتراضی یی بزنم که ممکن است به تضعیف شدید و یا حتی مرگم نیز منجر شود،
آن اعتراض بخاطر این خواهد بود که کشورهای ۵+۱ هنوز نه در مقابل مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر پاسخگو شده اند
و نه از سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر حمایت کرده و با ادبیاتی باشکوه و قابل پذیرش، آن سند را به سازمان ملل پیشنهاد کرده اند.
.

من فعلا تا لحظات و روزها و یا شاید هم ماهها، سالها و دهه های ثانوی به کسب و کار و زندگی خودم خواهم پرداخت و در اعتراض به اینکه کشورهای ۵+۱ سازمان مد نظر اکبر (سازمان موازی سازمان ملل) را به رسمیت نشناخته و در سطح سران و یا وزرای خارجه و یا سفیران با اکبر جلسه نگذاشته اند و اکبر و دولت موازی اکبر برای جهان را به رسمیت نشناخته اند، دست به تحصن و اقدام اعتراضی میدانی نخواهم زد و خودم را در معرض خطر، تضعیف و یا شاید هم احتمالا از دست دادن فرصت و امکان حیات قرار نخواهم داد.
چونکه قبل از آن، حتما دیپلماتها و دولتهای ۵+۱ دست به عمل و اقدام خواهند زد و کشورهای ۵+۱ رسما در مقابل مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر پاسخگو خواهند شد و از سند ژانویه ۲۰۲۱ اکبر حمایت خواهند کرد.
.

اگر چنین نشود و اگر من دست به آن اقدام که از حد توانم خارج است بزنم و کوچکترین مشکلی برایم پیش بیاید،
از شورای عالی انتظار دارم بسرعت آمریکا و دیگر کشورهای ۵+۱ را بمباران نظامی کند.
من راضی نیستم که خودم به همراه این دو سند پایمال شویم در حالی که کشورهای ۵+۱ خودشان همچنان زنده هستند.
.

ممکن است من به زودی به شورای عالی دستوری صادر کنم مبنی بر اینکه کشورهای ۵+۱ را بمباران نظامی و یا حتی اتمی کنند. اما خودم نیازی به صادر کردن چنین دستوری ندارم و احتمالا این دستور را صادر نخواهم کرد. شورای عالی خودش باید حتی بدون دریافت این دستور، این کار را انجام دهد.
.
من باید جواب این دو سند را بگیرم، کشورهای ۵+۱ چرا خودشان را به خواب زده اند؟

زنده باد اکبر، زنده باد دولت جهانی اکبر
و زنده باد خواست و اراده خدا هر چه که باشد
در مورد همه این آرا و نظرات اکبر
و شکر به پیشگاه خدا.



علی اکبر ابراهیمی
ساعت ۵ و ۵۰ وقیقه بامداد 
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹
۲۷ فوریه ۲۰۲۱
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است